6.3.2018.
David Meikle
Negotiation strategies for agencies
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Šećer za kraj!
Svi koji su sa svojim šefovima i šeficama ispregovarali dolazak na radionicu Davida Meiklea napravili su odličan posao!
Na posljednjoj ovosezonskoj radionici stvarno smo se naradili. Polaznicima su se najviše svidjele vježbe, interaktivnost i praktičnost. Sudionici nisu stigli ni popiti prvu jutarnju kavu, a već je pred njima bio zadatak ispregovarati najbolje za svoj tim. Autor knjige “How to Buy a Gorilla: Getting the right muscle behind your advertising efforts” i vrsni pregovarač s više od 20 godina u industriji do kraja dana polaznicima je podijelio najvažnije pregovaračke tehnike za jednu agenciju.
Nakon odličnih 7 radionica vjerujemo da smo zaslužili kratki predah. Na jesen vas čeka nova HOWtoWOW sezona pa ne zaboravite pratiti naše novosti!
O radionici
Pregovaračke strategije fokusirane su na efikasno pregovaranje, bilo za projekt, CE ili godišnji honorar, neposredno s klijentima ili s njihovim odjelima nabave. Zato je iznimno važno suvereno vladati vještinama koje će vam pomoći da si osigurate najbolje mjesto za pregovaračkim stolom te najkvalitetniju ponudu za vašu tvrtku.
No što zapravo čini dobre pregovore? Zašto je win-win rezultat obično u najboljem interesu klijenta? Kako im možete pomoći da to shvate i koje su ključne tehnike pregovora? Ove i druge strategije i tehnike pregovaranja koje će vam omogućiti da već idući put za pregovaračkim stolom budete još sigurniji i osigurate najbolje ponude i uvjete za sebe, saznat ćete na ovoj radionici koju će voditi David Meikle, autor knjige “How to Buy a Gorilla”.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Vlasnicima i agencijskim direktorima te senior level managementu koji su zaduženi za pregovaranje s klijentima i nabavom za sklapanja važnih, dugoročnih ugovora i projekata te procjenu troškova.
O predavaču
Inovator i lukavi pregovarač s više od 20 godina iskustva u industriji, David Meikle autor je knjige “How to Buy a Gorilla: Getting the right muscle behind your advertising efforts”. Kako uspješno pregovarati u svijetu oglašavanja učio je brojne klijente, a do danas je među ostalima radio i u agencijama Grey London i Ogilvy & Mather u kojima je imao priliku surađivati s klijentima poput Nestléa, American Expressa, Forda, Unilevera i Kimberly Clarka.
Agenda
6. 3. 2018. (utorak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o pregovaračkim vještinama.