13.6.2012.
Diarmid Moncrieff

Zvučni brending

4,95

predavač

4,80

prezentacija

4,90

sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Zvučni brending

Predzadnja ovosezonska HOWtoWOW radionica, uz jedinstven pristup predavača (bez klasičnog izlaganja i prolaženja prezentacije) uz mnoštvo živih primjera i zadataka kojima je dočarana snaga zvuka u prenošenju reklamne, ali i poruka općenito, još će dugo odzvanjati u rezonantnim kutijama polaznika radionice.

Navođeni šarmantnim i umješnim Diarmidom Moncrieffom, imali su priliku u grupama osmisliti radijsku reklamu koristeći zvučne elemente na koje im je bilo ukazano – glas, glazbu i efekte, zatim prezentirati svoje ideje, putem internetske video veze brifirati stručnjaka koji će na reklami raditi i, nakon snimanja voice overa, sve zajedno oblikovati. Stupanj interaktivnosti i praktičnog rada svakako je dosegao najviše amplitude, stoga ne čudi oduševljenje polaznika koje se odrazilo i na rezultate upitnika zadovoljstva.

U čemu je moć radija kao medija? Zvukovi prenose emocije, a, pogodite što? Svi imaju gladna srca.