13.6.2012.
Diarmid Moncrieff
Zvučni brending
predavač
prezentacija
sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Zvučni brending
Predzadnja ovosezonska HOWtoWOW radionica, uz jedinstven pristup predavača (bez klasičnog izlaganja i prolaženja prezentacije) uz mnoštvo živih primjera i zadataka kojima je dočarana snaga zvuka u prenošenju reklamne, ali i poruka općenito, još će dugo odzvanjati u rezonantnim kutijama polaznika radionice.
Navođeni šarmantnim i umješnim Diarmidom Moncrieffom, imali su priliku u grupama osmisliti radijsku reklamu koristeći zvučne elemente na koje im je bilo ukazano – glas, glazbu i efekte, zatim prezentirati svoje ideje, putem internetske video veze brifirati stručnjaka koji će na reklami raditi i, nakon snimanja voice overa, sve zajedno oblikovati. Stupanj interaktivnosti i praktičnog rada svakako je dosegao najviše amplitude, stoga ne čudi oduševljenje polaznika koje se odrazilo i na rezultate upitnika zadovoljstva.
U čemu je moć radija kao medija? Zvukovi prenose emocije, a, pogodite što? Svi imaju gladna srca.
Explore other sessions
Miša Terzić
Kako napraviti bolji televizijski oglas
Tom White
Strateško planiranje