16.4.2019.

Emma Ewing

How to Communicate in a Crisis?

4,83

PREDAVAČ

4,70

PREZENTACIJA

4,73

SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE

97%

PREPORUKA RADIONICE

Jeste li sada spremni zasukati rukave i spriječiti katastrofu?

Ponekad ne možete utjecati na to što će se dogoditi, no ako ste poslušali radionicu Emme Ewing vjerojatno znate kako trebate reagirati i u najvećim krizama.

Svojim entuzijazmom i energijom, relevantnim primjerima iz prakse i konkretnim savjetima koji se mogu primijeniti u radu, Emmu i njezinu izvrsno ocijenjenu radionicu preporučili bi gotovo svi polaznici svojim kolegama.

Pogledajte kako smo se proveli na radionicu u našoj galeriji i ne propustite sljedeću 10. svibnja koju će nam održati multidisciplinarni kreativni studio DR.ME.

Prezentaciju s radionice preuzmite ovdje.

O radionici

Od kuda krenuti kad sve krene krivo? Kako savjetovati stakeholdere o najboljoj praksi eksterne komunikacije onda kad se tvrtka nađe u velikom problemu, a reputacija joj je ugrožena? Što kad se organizacija nađe pod utjecajem prirodne katastrofe, internog rizika poput curenja informacija, pada tehnologije ili samo (ne)namjerne ljudske pogreške?

HOWtoWOW radionica o kriznom komuniciranju u PR-u uključivala jee razne primjere iz prakse kada su se organizacije i njihova komunikacija našle u visoko rizičnim situacijama. Temeljila se na praktičnim vježbama na kojima su polaznici na interaktivan i koristan način naučili kako se dobro pripremiti i upravljati krizom. A nakon radionice, naučili su sve što je potrebno znati o DO’s and DON’ts za njih i njihove klijente.

Dnevna agenda podijeljena je u četiri cjeline koje su uključivale case studye, vođenje stakeholdera pogođenih krizom, definiranje procesa (ili kako napraviti pravu stvar u pravo vrijeme) i dobru pripremu (npr. provođenje crisis audita, medijski trening, mapiranje stakeholdera i dr.).

Naučili smo što prešutjeti, a što komunicirati medijima. Kako pametno koristiti društvene mreže, što izbjegavati te kako pomoći kompanijama i brandovima u komunikaciji sa svojim potrošačima.

 

KOME JE OVA RADIONICA NAMIJENJENA?

Radionica je bila namijenjena PR-ovcima, klijentima i drugim stručnjacima za odnose s javnošću koji se često mogu susresti s kriznim situacijama.

O predavaču

Emma Ewing vlasnica je i osnivačica Big Fish Traininga, u sklopu kojeg već 15 godina kao konzultantica vodi stručne edukacije s naglaskom na komunikacijsku i marketinšku industriju. Posljednjih sedam godina trenerica je u PRCA-i (Public Relations and Communications Association). Karijeru je započela u Whitehallu, središtu londonske vladine administracije, a stečeno je znanje kasnije usredotočila na agencijski PR. Danas usko surađuje s PR i marketinškim agencijama, in-house komunikacijskim stručnjacima i senior menadžmentom unutar komunikacijske industrije.

Upravo zbog ovog zavidnog iskustva, Emma je nesumnjivo stručnjak za profesionalne medijske vještine, upravljanje kriznim situacijama, menadžment, predstavljanje projekata medijima i influencerima te strateško upravljanje kampanjama.

Agenda

16. 4. 2019. (utorak)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o upravljanju kriznom komunikacijom.

Location

Algebra LAB

Ilica 242, 10 000 Zagreb