6.2.2018.
Matthijs Leendertse & Andy Hopkinson
Digital innovation process
predavač
prezentacija
sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Prestanite kvocati i budite inovativni u prenošenju poruke!
Ako nekome stalno na isti ili sličan način govorite nešto, aktivirate zanimljiv proces u glavi osobe koja vas mora (opet) slušati o tome: osoba se isključi, prestaje slušati i prestaje mariti za ono što joj govorite. U narodu bi se to nazvalo “kvocanje“, a znate koliko vas vole oni kojima kvocate.
Što mislite, osjećaju li se tako i vaši korisnici/klijenti kad im istu informaciju servirate opet na isti ili sličan način?
Promijenite način prenošenja poruke! I pritom budite inovativni.
Zvuči jednostavno, ali sve genijalne ideje su upravo to – jednostavne. Naravno, kad znate koji je proces dolaska do genijalnih ideja, koja pitanja postaviti u tom procesu, koje tipove digitalnih inovacija treba poznavati i kako uopće započeti. Sve to i još par odličnih trikova pokazao je odlični MediaMonks dvojac na našoj pretposljednjoj ovosezonskoj radionici HOWtoWOW akademije.
Red odličnih primjera iz redova genijalnih Monksovih ureda, red zabavnih grupnih zadataka i interakcija s punom dvoranom polaznika, bili su pun pogodak. Bravo dečki, čista petica!
Dragi Client Service direktori, Accounti i agencijski manageri – kreativci su spremni. Sad je samo važno ispregovarati dobar ugovor s klijentom i posao može početi. Želite izbrusiti svoje pregovaračke sposobnosti? Onda ne propuštajte našu posljednju ovogodišnju radionicu Negotiation strategies for agencies. Prijavite se i zakucajte taj ugovor!
O radionici
Inovacije su ono čime se bavimo. Svaki dan moramo biti drugačiji i suočiti se s rastućom kompleksnosti digitala i komunikacijskog sektora u cijelosti. Na inovacije se često gleda kao na aha! trenutak u kojem nam se upali žaruljica iznad glave i briljantna ideja za novu digitalnu kampanju je tu. U stvarnosti, inovacije su pažljivo vođeni procesi, u kojima agencije i klijenti rade zajedno kako bi došli do željenog inovativnog rješenja.
Zasnovan na design thinking načelima, proces inovacija Media Monksa o kojem će Matthijs govoriti na ovoj radionici sastoji se od nekoliko važnih faza koje u konačnici dovode do inovativne digitalne kampanje. U početku zasnovan na analizi i razumijevanju konteksta inovacije, KPI-jeva, istraživanja te operativnih i izvedbenih ograničenja (budžet, organizacijske ili tehnološke mogućnosti), ovaj proces ne završava materijalizacijom ideja, nego se nastavlja upravljanjem rezultata te kontinuiranom optimizacijom digitalne kampanje.
Ako ste u digitalu, ne propustite radionicu sjajnih MediaMonksa koji će s nama podijeliti svoj proces kreiranja digitalnih inovacija pod pritiskom. Koristeći stvarne izazove inovacija, proći će kroz sve faze procesa kako biste napravili prve korake prema digitalnoj kampanji vrijednoj kanskog lava.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Svim digitalcima koji svojim klijentima žele ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera.
O predavačima
Matthijs je poslovni strateg tvrtke MediaMonks koji svakodnevno pomaže klijentima pri razvijanju inovativnih digitalnih kampanja u skladu s njihovim strateškim ciljevima. Često vodi radionice na temu inovacija za internacionalne brendove i digitalne akademije poput Google All Stars Academy.
Andy je jedna od nadolazećih superzvijezda MediaMonksa. On je najmlađi Lead Creative Producer u londonskom timu, a pokrenuo je neke od najuzbudljivijih inovacijskih projekata MediaMonksa: od interaktivnih digitalnih majica za posjetitelje festivala do jedinstvenih kružnih 360 fotoaparata te je zaslužan za launch najskupljeg pametnog telefona na svijetu.
Agenda
6. 2. 2018. (utorak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim inovacijama.
Explore other sessions
Paul Arnold
Behavioral economics in planning
David Meikle
Negotiation strategies for agencies