1.3.2019.
Patrick Collister
How to Generate Better & Bigger Campaign Ideas?
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Don’t look at it, look into it.
Kao i sa radionicom, možete pročitati opis radionice, ali nije to to ako ne dođete na nju.
Patrick Collister je potvrdio kako je izvrstan predavač što su dokazale odlične ocjene polaznika! Uz dobivenu peticu, pohvale za interaktivnost, kreativnost, humor i vrhunske primjere iz prakse, apsolutnih 100% polaznika preporučilo bi radionicu svojim kolegama!
Pogledajte kako smo se proveli na radionici u našoj galeriji i ne propustite sljedeću 16. travnja s Emmom Ewing!
Prezentaciju s radionice preuzmite ovdje.
Foto: Igor Pavlović
O radionici
Ovu radionicu donosimo vam ravno iz Cannesa, najvećeg svjetskog festivala kreativnosti!
Broju 7 često se pridaju magična svojstva. Možda nije nužno bitan za smisao života, no postoji 7 dana u tjednu, 7 kontinenata, 7 svjetskih čuda… a također i 7 krovnih ideja u oglašavanju koje se odnose na kreativne koncepte koji se ponavljaju, iako možda na prvu nemaju jasno vidljivu poveznicu.
Collisterovih sedam ideja pružit će vam trenutnu inspiraciju, a jednom kada njegove razrađene modele razmišljanja počnete koristiti u praksi, na njima ćete kreirati svoje priče.
Ovo je jednodnevna radionica za kreativce koja je već dovela do osvojenih zlata u Cannesu i brojnih pitcheva, a pomoći će vam da brže generirate nove ideje!
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Radionica je namijenjena copywriterima, dizajnerima i svim drugim kreativcima koji žele spriječiti kreativnu blokadu prije no što ona nastane.
O predavaču
Googleov donedavni kreativni direktor i vodeći kreativac za Googleov kreativni think-tank The ZOO, nakon ukupno šest radionica (uključujući i ovu!) i tri predavanja koje je održao na najvećem svjetskom festivalu kreativnosti – Cannesu Lionsu, dolazi u Zagreb na HOWtoWOW akademiju. Bivši vodeći kreativni direktor agencija poput Ogilvy&Mather London, član žirija u Cannesu te ponosni vlasnik brojnih nagrada među kojima je i niz lavova u Cannesu, idealna je osoba za WOW radionicu za sve kreativne direktore, dizajnere, copywritere i art direktore.
Uz to što drži neke od najhvaljenijih treninga diljem Europe za kreativce, Collister izdaje i uređuje Directory, magazin posvećen najboljim i najinovativnijim idejama iz oglašivačke industrije na svjetskoj razini. Godine 2017. izdao je knjigu “How to Use Creativity and Innovation in Business”. Zahvaljujući svojoj rječitosti, čest je predavač po konferencijama i festivalima u industriji.
Agenda
1.3.2019. (petak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o generiranju novih ideja.