16.11.2018.
Paul Arnold
How to Measure Effectiveness?
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Show Me the Money!
Povikali ste “Show Me the Money!” s Paulom Arnoldom na drugoj ovosezonskoj HOWtoWOW radionici i usput naučili ključne vještine i strategije za mjerenje efikasnosti kampanje, barem se nadamo!
Uz opuštenu i zabavnu atmosferu, uspješno ste odradili zadatke s ostalim sudionicima na radionici, posložili prioritete, a nadamo i usvojili neka znanja!
Paul Arnold još je jednom dokazao da je izvrstan predavač, što pokazuju i odlične ocjene polaznika! Uz dobivenu peticu, pohvale za interaktivnost, entuzijazam i primjere iz prakse, apsolutnih 100% polaznika preporučilo bi radionicu kolegama! Pa vi nemojte doći na iduću…
Pogledajte kako smo se proveli na radionici u našoj galeriji i ne propustite sljedeću 6. prosinca s Markom Clarkom. Čovjek zna kako osvojiti pitch.
Prezentaciju s radionice možete preuzeti ovdje.
Foto: Igor Pavlović
O radionici
Show Me the Money!
U svijetu sve manjih marketinških budžeta kada je potrebno pravdati svaku uloženu kunu, efikasnost kampanja nikada nije bila važnija, kako za oglašivača, tako i za agenciju.
Dokazivanje povrata na uložena sredstva u interesu je i jednih i drugih kako bi osigurali nove budžete, ali je i kritična faza za učenje i poboljšanje bez koje nema daljnjeg rasta i razvoja brenda.
Kada početi s prikupljanjem podataka? Kako analizirati podatke i što oni govore? Koji su drugi čimbenici koji utječu na rezultate? U konačnici, kako je marketinška komunikacija utjecala na tržišne rezultate?
Na ovoj ste radionici kroz praktične primjere mogli naučiti koje su ključne vještine i strategije koje pomažu postaviti, mjeriti te, van svake sumnje, provjeriti i dokazati efikasnost kampanje.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Radionica je bila namijenjena oglašivačima, account direktorima i strateškim planerima, pa čak i kreativcima kojima je mogla pomoći u razumijevanju samog pojma učinkovitosti, čemu stremiti i kako je mjeriti. Posebno smo je preporučili svim autorima Effie prijava i budućim osvajačima prestižnih Effie statua.
O predavaču
Paul Arnold osvajač je pet Euro Effie nagrada u samo šest godina.
No, prije svega, on je psiholog s 25 godina iskustva u industriji tržišnog komuniciranja koje je stekao na vodećim pozicijama u velikim agencijama poput Saatchi & Saatchi i Grey, a nakon čega je postao voditelj strateškog planiranja za GSK brendove – globalno.
Ponosni je vlasnik brojnih magisterija i titula te MBA-a, no najvažnije, već je desetak godina jedan od najtraženijih konzultanata i predavača na teme marketinške efikasnosti, mjerenja učinkovitosti te dokazivanja ili žiriranja efikasnih kampanja.
Agenda
16. 11. 2018. (petak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o mjerenju učinkovitosti marketinških kampanja.
Explore other sessions
Mark Clark
How to Win a Pitch?
Ravid Kuperberg
How to Develop Powerful Strategic Insights