6.12.2019.
Pop Up Agency
Framework for Creativity or How to Solve a Brief in 48 Hours
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Zakoračili smo u matrix…
…i shvatili da nema 48-satne magije, sve je u koncentraciji.
Maksimilian Kallhed nam je na samom početku radionice postavio pitanje od kojeg sve kreće – kad smo zadnji put proveli dva dana fokusirajući se na jednu, jedinu stvar? Jest da je potrebno puno više kako bismo riješili brief u samo 48 sati, ali jedno smo usavršili – it’s all about focus.
Generirali smo hrpu ideja, ispraznili um, čak i speed dateali, a sve kako bismo zakoračili u taj famozni matrix – jer vrijeme je da se odmaknemo od emocionalnog kako bismo dali prostora konstruktivnim idejama.
Check outali smo se s ove radionice s Maksijevim zlatnim savjetom: “Collaboration is key to solve briefs.”
Nije da su mu samo savjeti zlatni jer prezentaciju s ove radionice odlučio je podijeliti s vama. Prezentaciju preuzmite ovdje, a nikako nemojte preskočiti ni galeriju!
Ne propustite sljedeću radionicu 16. 1., krojenu za kreativce – Mike Coulter će uz Tiny Habits pokazati kako razbiti bilo kakvu kreativnu blokadu. Nema izlike, čekamo vas friške nakon blagdana! :)
Foto: Igor Pavlović
O radionici
Donijeli smo vam radionicu ravno iz Cannesa!
U agencijskom životu rokovi nekad znaju biti nemogući. Što kad bi vam se u uredskoj ladici skrivao čarobni štapić kojim biste u samo 48 sati klijentu ispostavili vrhunsku kreativu ili strategiju, a pritom uštedjeli vlastite sate? Odgovor na ovaj win-win clickbait leži u 48-satnom modelu Pop Up Agencije.
S pretpostavkom da generiranje ideje ne treba nužno oduzimati previše vremena, model Pop Up Agencije u 48 sati uspijeva razviti bilo koju ideju do kraja, startajući od inicijalnog briefinga i problema do prepoznavanja pobjedničkih ideja i predstavljanja rješenja u prezentaciji koja osvaja na pitchu.
Naučili smo kako brzo razvijati kvalitetne ideje i uvjerili se kako je svaki brief moguće riješiti u 48 sati – ako koristimo prave alate i metode za određenu problematiku. Svaki je korak specifično dizajniran kako biste svakim sljedećim bili bliže rješenju, a ključ leži u demokratizaciji cjelokupnog kreativnog procesa. Timski rad u ovom modelu dobiva potpuno novo značenje.
KOME JE RADIONICA BILA NAMIJENJENA?
Kreativci, copywriteri i lovci na lavove, skoknite na radionicu i iskočite iz okvira!
O predavaču
Maksimilian Kallhed suosnivač je i direktor nomadske Pop Up Agencije, redoviti predavač na Cannes Lionsu i ostalim najvećim festivalima industrije, uključujući Dubai Lynx, Eurobest i D&AD, a ujedno redovito radi s brendovima poput Facebooka, Coca-Cole, Adidasa, Hyper Islanda, Volkswagena, TBWA-a, YSL-a i Condé Nasta.
Ideju Pop Up Agencije razvio je kao student Hyper Islanda zajedno sa suosnivačem Abrahamom Asefawom, a u samo prvoj godini rada Pop Up Agenciju angažiralo je čak 27 različitih klijenata iz 16 zemalja te su danas na speed dialu vodećih svjetskih kompanija. Od optimizacije procesa, kreativnih rješenja i poslovnog razvoja te edukacije, Pop Upovci u osam godina rada kontinuirano šire portfolio zadovoljnih i nagrađivanih klijenata, proputovali su više od 50 zemalja, a njihov 48-satni model postao je dio svakodnevnog poslovanja Facebooka, Skyja, Spotifyja, KLM Airlinesa i drugih vodećih brendova.
AGENDA
6. 12. 2019. (petak)
09:00 – 09:15
Registracija
09:15 – 10:45
Session 1
10:45 – 11:00
Coffee break
11:00 – 12:30
Session 2
12:30 – 13:30
Lunch break
13:30 – 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o brainstormingu.