26.11.2010.
Sam Moorthy

Briefing – odnos agencije i klijenta – od briefa do pobjede na natjecanjima i sve između toga

O predavaču

Moorthy je profesionalni konzultant i trener. Njegove konzultantske usluge su većinom bazirane na iskustvu s FMCG brendovima na velikim CEE tržištima. To uključuje velik raspon aktivnosti – od brend strategije do komunikacijske strategije, uključujući odabir prikladnih ATL i BTL komunikacijskih alata. Radi i s kompanijama na redizajnu njihove organizacijske strukture i procesa.

Njegove radionice i dugotrajni programi treninga se rade po narudžbi, a teme koje pokriva uključuju marketinške i oglašivačke vještine, leadership, vještine pregovaranja, itd. Fokus je na omogućavanju identifikacije i rješavanja problema do povećane produktivnosti, rasta i zadovoljstva na poslu.

Prije nego li je prešao u konzultante, 15 godina je radio na poziciji Regionalnog Account Directora u Greyu gdje su mu glavni klijenti bili brandovi P&G-a (detergenti, tekućine za pranje posuđa, omekšivači rublja, boje za kosu, sredstva za čišćenje doma, šamponi), GSK (paste za zube, lijekovi za prehladu i gripu) i Mars (slatkiši, hrana za kućne ljubimce).