13.6.2012.
Sam Moorthy
Prezentacijske vještine
predavač
prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Prezentacijske vještine
Sam Moorthy dobro je znani suradnik HOW2WOW akademije koji je i ove godine svoju publiku ostavio bez daha, ali s puno dobrih savjeta. Kao i uvijek, po završetku radionice ponudili smo polaznicima upitnike o zadovoljstvu s radionicom, a rezultati nam potvrdili da se svaki trud zaista isplati :)
Također, ovogodišnji radni materijali poput HOW2WOW bloka za pisanje bilježaka oduševili su polaznike i planuli u trenu, poput ljetnog požara. A što se tiče praktičnog dijela radionice, polaznici su prvenstveno isticali interaktivnost treninga, jednostavnost te analizu korištenih primjera.
Zaključak: sjedni 5!
O radionici
Prezentiranje je u poslu isto što i razgovor u običnom svijetu. Ova prihvaćena komunikacijska metoda način je dijeljenja misli i prijedloga, nešto što uprava procjenjuje prije odobrenja, jednostavan način informiranja ili brz način sažimanja rezultata poslovne godine.
Postoje dva aspekta odlične prezentacije – sadržaj i izvedba. Većina zna kako pripremiti dobar sadržaj no manjka u izvedbi. Upravo to bit će fokus ove radionice.
Prezentiranje spada među osnovne poslovne vještine radi čega mogućnost dobre izvedbe prezentacija može doprinijeti poslu i pomoći u karijeri. Sam Moorthy dat će vam nekoliko jednostavnih i praktičnih savjeta kao i priliku za uvježbavanje njihove pripreme i primjene u okruženju koje je blisko stvarnom, u kojem ćete se izmjenjivati u ulozi publike i prezentera. Osim toga, očekuju vas dobri i ne baš tako dobri primjeri prezentacija na kojima ćete lako uvidjeti najčešće pogreške ali i najupečatljivije elemente.
Cilj ove radionice je prikazati jednostavne i praktične savjete koji će pomoći u pripremi značajnih, opojnih i pamtljivih prezentacija.
Podteme:
- Prezentacije: zašto su bitne i zašto ih uopće pripremamo?
- Što čini dobru prezentaciju?
- Što čini odličnu prezentaciju?
O predavaču
Sam Moorthy je profesionalni konzultant i trener. Sudionici prve serije HOWtoWOW radionica imali su prilike surađivati s njime na radionici Briefing – odnos agencije i klijenta koja je ocijenjena odličnom radi čega ponovno dolazi u Zagreb na još jedan HOWtoWOW session.
U Moorthyjevom profesionalnom razvoju nalaze se aktivnosti poput razvoja brend strategija, komunikacijskih strategija, odabir prikladnih ATL i BTL komunikacijskih alata i drugo.
Njegove radionice i dugotrajni programi treninga rade se po narudžbi, a fokus je na omogućavanju identifikacije i rješavanja problema do povećane produktivnosti, rasta i zadovoljstva na poslu.
Prije nego li je prešao u konzultante, 15 godina je radio na poziciji Regionalnog Account Directora u Greyu gdje su mu glavni klijenti bili brandovi P&G-a (detergenti, tekućine za pranje posuđa, omekšivači rublja, boje za kosu, sredstva za čišćenje doma, šamponi), GSK (paste za zube, lijekovi za prehladu i gripu) i Mars (slatkiši, hrana za kućne ljubimce).