13.6.2012.

Andy Milligan

Branding arhitektura i strategija

4.76

Predavač

4,44

Prezentacija

4,53

Sveukupna ocjena radionice

98%

preporuka radionice

Branding arhitektura i strategija

Bliži se kraj svijeta ili barem godine, a glad za znanjem koje HOWtoWOW akademija servira pred marketinške stručnjake, njihove klijente i one koji to tek žele postati još uvijek plamti istim žarom. Nakon Sama Moorthyja, Roberta Shawa i Rajne Cuculić, prosinački stolić znanja prostro je Andy Milligan, vodeći međunarodni brand konzultant i autor tri bestsellera, koji više od 20 godina radi kao savjetnik za brand strategije te kao trener i predavač na konferencijama diljem svijeta.

Ovaj prekaljeni stručnjak temperamentan je i zabavan prenositelj znanja koji se ne libi našaliti se na svoj račun ili izgovoriti pokoju riječ na hrvatskom kako bi se što više približio polaznicima kojima je ovaj put, kroz predavanje i vježbe, prenosio tajne izgradnje vrijednosti branda te inovativan pristup istome.

Masterclass Hrabre brand strategije tako je poslužio kao odličan uvod u područje onim manje upućenima te informativan i angažirajući pregled, kao i vrijedan podsjetnik ‘naprednim’ polaznicima, o čemu govore i skupni rezultati upitnika zadovoljstva radionicom.

O radionici

Hrabre brend strategije naziv je interaktivnog masterclassa kojeg vodi vodeći svjetski autoritet u području izgradnje brenda. Iz svog iskustva, i iskustva drugih vodećih tvrtki iz cijelog svijeta – velikih i malih, Andy Milligan otkrit će vam zašto i kako brendovi stvaraju opipljivu i stvarnu vrijednost kupcima i tvrtkama.

Izvorni naziv treninga: Bold Brand Strategy: A unique insight into how to create real and sustainable value for your business

O predavaču

Andy Milligan je vodeći međunarodni brend konzultant koji više od 20 godina radi kao savjetnik za brend strategije, trener i predavač na konferencijama diljem svijeta.

Radio je na širokom spektru konzultantskih projekata duž raznih kategorija poslovanja među kojima i financije, telekomunikacije, sport, slobodno vrijeme, avio-promet i drugo. Vodio je projekte u Japanu, Južnoj Koreji, Singapuru, SAD-u i Europi.

Milligan je jedan od Interbrandovih glavnih lica koji je čest gost na CNN-u I BBC-u. Priznati je autor iz područja brendinga koji je objavio tri bestsellera: “Neobična praksa”, “Brendirajte kao Beckham” i “Vidi, osjeti, razmisli, napravi”.