13.6.2012.
Rajna Cuculić
Medijsko planiranje
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Medijsko planiranje
Rajna Cuculić uspješno je dovela našu hrabru planinarsku ekspediciju HOWtoWOW polaznika na sam vrhunac masiva podataka kojima se barata u procesu izrade medijskih planova. Novopečeni medijski planinari saznali su tako što im sve točno za izradu medijskog plana treba… baratalo se definicijama, konkretnim primjerima i konkretnim smjernicama, sve u cilju što detaljnijeg prikaza funkcioniranja stvarnog radnog procesa.
Da je Rajna Cuculić osoba koja vlada svojim područjem, polaznici su mogli naslutiti već iz impresivne biografije. Uživo, Rajna se pokazala i kao vrsna predavačica, pritom vrlo energična i usto zabavna te nimalo ne čudi što su joj polaznici na upitniku zadovoljstva radionicom zdušno redom zaokruživali same petice.
O predavaču
Rajna je članica uprave HURA-e gdje je posebno zadužena za medije. MediaCom tim vodi od 2005. godine. Kroz rad u ovoj internacionalnoj mreži svakodnevno se susreće s najnaprednijim procesima medijskog planiranja i zakupa medija. Svoju karijeru je započela u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen, gdje stječe dragocjeno iskustvo u razumijevanju ponašanja potrošača. U Unileveru kao regionalni komunikacijski manager proširuje segment istraživanja na medije.
Rad s najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima omogućuje joj da aktivno sudjeluje u napretku hrvatskog i regionalnog oglašavanja u segmentu strateškog medijskog planiranja.