6.12.2018.
Mark Clark
How to Win a Pitch?
PREDAVAČ
PREZENTACIJA
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Koliko pitcheva planirate osvojiti u 2019. godini?
Zaključili smo 2018. godinu uz Marka Clarka i njegovu radionicu “How To Win a Pitch”. Kako nam se bliži kraj 2018. godine, iskoristite njegove insighte kako bi vam nova godina bila godina new businessa. :)
Ako vam treba podsjetnik, prođite još jednom kroz njegovu prezentaciju.
Mark Clark dokazao je kako je izvrstan predavač što dokazuju i odlične ocjene polaznika. Uz dobivenu peticu, pohvale za interaktivnost i primjere iz prakse, apsolutnih 100% polaznika preporučilo bi radionicu kolegama! Pa vi propustite sljedeću…
Pogledajte kako smo se proveli na radionici u našoj galeriji i ne propustite sljedeću, 15. siječnja s Davidom Meiklom. Vraćamo se u AlgebraLAB gdje ćemo se baviti client whisperingom. Zvuči zabavno, zar ne?
Foto: Igor Pavlović
O radionici
U svijetu u kojem prosječna agencija osvaja jedan na tri pitcha, ona agencija koja svojim superiornim nastupom uspije nadmašiti taj standard, u startu će imati prednost nad ostalima na tržištu.
Kao nezaobilazni dio agencijskog života, pitchevi u jednakoj mjeri mogu transformirati ili uništiti agenciju. How To Win a Pitch radionica fokusirala se na optimiziranje vašeg pitch procesa uz pomoć konzultantske tvrtke specijalizirane upravo za to – dobivanje novih klijenata i rast poslovanja. S vama smo prošli sve što znaju o osvajanju pitcheva, pitch auditu, profiliranju potencijalnih pitcheva te analizirali različite pobjedničke tipove pitcheva.
Zajedno smo revidirali pitching proces te usprkos vašim postojećim iskustvima, izgradili efikasniji način za dobivanje novih poslova.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Radionica je bila namijenjena direktorima, client service direktorima, account direktorima i drugima koji se osjećaju kao direktori i koji se spremaju na osvajanje tržišta, pitch po pitch.
O predavaču
Kroz edukacije, savjetovanja i druge konzultantske usluge, Mark Clark je do sada pomogao osvojiti preko 100 milijuna funti vrijednih pitcheva za više od 400 agencija s kojima JFDI radi.
Kao partner u JFDI-ju, konzultantskoj tvrtki specijaliziranoj za marketing i komunikacije s ciljem pružanja pomoći agencijama prilikom akvizicije novih klijenata i rasta poslovanja, zbog svojih uspjeha u agencijskoj zajednici, Mark je poznatiji kao Pitch Doctor. Pomaže u boljoj konverziji pitcheva, ali i rastu poslovanja kod postojećih klijenata. U marketinškoj industriji već je dugi niz godina, a proveo ih je u agencijama te stekao iskustvo vođenja brendova kao što su Coca-Cola, Cadbury, Nestle, GlaxoSmithKline, Durex i mnogi drugi.
Agenda
6. 12. 2018. (četvrtak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o osvajanju novih poslova.
Explore other sessions
David Meikle
How to Tame and Retain Difficult Clients
Paul Arnold
How to Measure Effectiveness?