15.1.2018.
Paul Arnold
Behavioral economics in planning
predavač
prezentacija
sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Poznajete li svoje potrošače?
Za prvu ovogodišnju radionicu doslovno je bio tražen stolac više. A ako niste bili među onima koji su je poslušali, predlažemo da popričate s poslodavcem i za sljedeću se prijavite već danas.
Kako funkcionira bihevioralna ekonomija u praksi i na vrlo praktičnim primjerima, polaznicima je pokazao simpatični Britanac Paul Arnold. Nije bez razloga osvojio zlatni, srebrni i brončani Euro Effie, po jedan svake godine tijekom 4 godine. Pričalo se tu o utjecaju konteksta na cijenu te o načinima izmjene percepcije prilikom donošenja odluke. A polaznike je naučio i nekim novim riječima, poput WYSIATI (what you see is all there is), FEAR (fuck everything and run ili false expectations appear real), nudging behaviour i slično.
Generalni dojam pokazao je kako bi polaznici preporučili radionicu, a vi poslušajte ovaj dobar savjet i rezervirajte svoje mjesto već danas za radionicu naziva Digital innovation process, koju će držati Matthijs Leendertse 6.2.2018., pogotovo ako radite u digitalnom segmentu i svojim klijentima želite ponuditi nešto više od klasične Facebook kampanje i bannera.
O radionici
Bihevioralna ekonomija proučava sve ono što upravlja ponašanjem potrošača. Ponekad naoko nevažni faktori snažno utječu na odluke koje donosimo. Boljim razumijevanjem tih sila možemo pozitivno (i etički) utjecati na zdravlje brenda.
Svi oglašivači i agencije trebaju razumjeti bihevioralnu ekonomiju i neuroznanost radi maksimalizacije u primjeni na svoje ili klijentovo poslovanje te zadržavanja konkurentnosti.
Ova radionica ilustrirat će i ponuditi odgovore na 2 ključna pitanja i 9 načela bihevioralne ekonomije te vježbe brainstorminga za potencijalne primjene svih glavnih načela. Stoga će svi polaznici steći ne samo teorijsko razumijevanje bihevioralne ekonomije, već i, još važnije, znanje za stvarnu primjenu na vlastitim brendovima.
KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?
Radionica je namijenjena oglašivačima, account direktorima i strateškim planerima, pa čak i kreativcima koji mogu imati puno koristi od razumijevanja moći bihevioralne ekonomije u upravljanju ponašanja prema određenom brandu.
O predavaču
Paul Arnold psiholog je s čak 25 godina iskustva u industriji tržišnog komuniciranja koje je proveo u velikim agencijama poput Saatchi & Saatchi i Grey, u potonjem kao globalni planer za GSK healthcare brendove. Odonda je osvojio zlatni, srebrni i brončani Euro Effie (te napisao strategiju za četvrti), po jedan svake godine tijekom 4 godine.
Paul je i ponosni vlasnik brojnih magisterija i titula MBA, među kojima i titule Master Practitioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.
Agenda
15. 1. 2018. (ponedjeljak)
09:00 - 09:15
Registracija
09:15 - 10:45
Session 1
10:45 - 11:00
Coffee break
11:00 - 12:30
Session 2
12:30 - 13:30
Lunch break
13:30 - 15:00
Session 3
15:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o bihevioralnoj ekonomiji u planiranju.