9.7.2013.
Paul Arnold

Razumijevanje i primjena bihevioralne ekonomije u izgradnji brandova

4,74

Predavač

4,66

Prezentacija

4,66

Sveukupna ocjena radionice

Vlak u H2W oluji

Naša mala WOW lokomotiva nezaustavljivo juri krajobrazom znanja i odvozi znatiželjne putnike ususret novim horizontima. Na netom završenoj dionici puta vlakovođa nam je bio Paul Arnold, psiholog s čak 25 godina iskustva u advertisingu i Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja. Nije ni čudo što je uspio cijelu dvoranu natjerati da ga sluša i aktivno sudjeluje u radionici dok je vani nestašna oluja drvećem priječila pute vozačima. I opet smo naučili: kad se pametne glave slože, sve se može – pa tako i proniknuti u bihevioralnu ekonomiju.

Naši polaznici posebno su nahvalili količinu i izbor korištenih primjera, interaktivnost i grupni rad te samog predavača, a svoje su dojmove opet pretočili u brojčice koje nam razvlače osmijehe.

Sljedeća postaja našeg vlaka je Navigiranje brandovima u digitalnom tsunamiju, a vaš gost vlakovođa bit će Dietmar Dahmen. Ususret novom znanju pozdravljamo vas i želimo vam brzu i pravovremenu rezervaciju karata za Dahmenovu i sve naredne postaje otkrivenja duž linije 3. sezone HOWtoWOW akademije!

O radionici

Bihevioralna ekonomija je studija svega onoga što upravlja ponašanjem potrošača. Ponekad naoko nebitni faktori snažno utječu na odluke koje donosimo. Boljim razumijevanjem tih sila možemo pozitivno (i etički) utjecati na zdravlje branda.

Svi oglašivači i agencije trebaju razumjeti bihevioralnu ekonomiju i neuroznanost radi maksimizacije u primjeni na svoje ili klijentovo poslovanje te zadržavanja konkurentnosti.

Ova radionica ilustrirat će i ponuditi odgovore na 2 ključna pitanja i 9 principa bihevioralne ekonomije, te brainstorming vježbe za potencijalne primjene svih glavnih principa. Stoga će svi polaznici steći ne samo teorijsko razumjevanje bihevioralne ekonomije, nego još bitnije, znanje za realnu primjenu na vlastitim brandovima.

Radionica je namijenjena oglašivačima, Account direktorima i strateškim planerima, pa čak i kreativcima koji mogu imati puno koristi od razumijevanja moći bihevioralne ekonomije u upravljanju ponašanja prema određenom brandu.

O predavaču

Paul Arnold je psiholog s čak 25 godina iskustva u advertisingu koje je proveo u velikim agencijama poput Saatchi & Saatchi i Grey, potonji kao Global Planner za GSK healthcare brandove. Odonda je osvojio zlatni, srebrni i brončani Euro Effie (te napisao strategiju za četvrti), po jedan svake godine tijekom 4 godine.

Paul je i ponosni vlasnik brojnih magisterija i MBA, među kojima i titule Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.

Agenda

7. kolovoza

9:00 – 9:15

Registracija sudionika

9:15 – 10.45

Uvod i temeljni motivi kupovine - komparativni kontekst i lakoća kupnje. Vježba.

10:45 – 11:00

Stanka za kavu

11:00 – 12:30

Averzija od gubitka. Snaga momenta. Percepcija cijene. Grupni rad i primjena naučenih znanja.

12:30 – 13:30

Stanka za ručak

13:30 – 15:00

Arhitektura izbora. Mentalno računovodstvo. Potvrda okoline. Količine i pakiranja. Grupni rad i primjena naučenih znanja.

15:00

Završetak radionice i podjela priznanja