6.9.2017.
Ravid Kuperberg

Decoding creativity – creative thinking tools for developing highly creative & innovative ideas

4,90

predavač

4,79

prezentacija

4,85

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Prvu smo shakirali: Houston, izašli smo iz kutije!

Da je samo jedna kuna svakom kreativcu kad čuje “think outside the box“ prilikom kreiranja novog koncepta – ne bi imao tko raditi jer bi svi kreativci bili na egzotičnim otocima i pili koktele!

Tjeranjem osobe da razmišlja izvan okvira radite upravo suprotno – ograničavate ju i stvarate nepotrebni stres. Ako želite ideje izvan okvira, morate definirati taj vanjski prostor. Otprilike ovako je otvoreno predavanje na prvoj ovosezonskoj radionici HOWtoWOW akademije, a velike dječje okice kreativaca istovremeno su zasjale punim sjajem. I to je bio tek uvod.

Ravid Kuperberg, predavač prve ovosezonske radionice, odradio je zaista odličan posao. Otkrio je tajne i alate najkreativnijih projekata i ideja globalnih brendova. Dekodirao je procese kreativnosti, a formula je poprilično jednostavna: (malo teorije + konkretni primjeri iz industrije + interaktivna analiza) x zadaci u parovima = kreativci spremni na otvorenje sezone na lavove.

A da se sve to svidjelo i punoj dvorani polaznika, pokazuju i njihove ocjene. Ravid, sjedi 5! Apsolutnih 100% polaznika ovu bi radionicu preporučilo kolegama, a ono što im se najviše svidjelo jest veliki broj konkretnih primjera iz industrije i zanimljiv predavač koji komunicira s polaznicima.

Pogledajte kako smo se proveli…

Sljedeću HOWtoWOW radionicu održat će nam Mark Shayler i otkriti tajne držanja odlične prezentacije. Ovo ne želite propustiti! Vidimo se 6. listopada.

O radionici

Vjeruje se kako su odlične kreativne ideje one koje razbijaju postojeće modele razmišljanja. Ipak, ako se pogleda iz druge perspektive, moguće je otkriti kako i iza najkreativnijih ideja postoje skriveni kodovi i obrasci koji, kad se usavrše, mogu vaš tim potaknuti na stvaranje izrazito kreativnih, novih i disruptivnih ideja.

Poznati kreativni alati (engl. thinking tools) tvrtke Mindscapes, koji su u kreativnoj industriji prepoznati diljem svijeta, nastali su hakiranjem najkreativnijih i najnagrađivanijih ideja te dekodiranjem obrazaca razmišljanja na kojima se te ideje temelje. Svrha je tih alata usmjeriti misli na točno određene obrasce kreativnog razmišljanja.

Na ovoj radionici analizirat ćemo neke od najnagrađivanijih ideja, s naglaskom na one koje su pokorile konkurenciju na festivalu Cannes Lions. Analizom ćemo doći do obrazaca razmišljanja koji se ponavljaju, a koji kriju tajnu uspješnih i kreativnih ideja i koncepata.

 

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA?

Kreativcima, copywriterima, dizajnerima i drugim lovcima na canneske lavove i ostale prestižne zvijeri i nagrade.

O predavaču

U posljednjih nekoliko godina, agencije koje su uspješno završile obuku tvrtke Mindscapes osvojile su više od 25 nagrada Cannes Lions, među kojima i 3 Grand Prixa, koristeći upravo njihove kreativne alate.

Ravid je partner i iskusni trener u Mindscapesu gdje otkriva tajne najkreativnijih projekata iz svijeta oglašavanja. Često predaje po konferencijama i festivalima u industriji.

U svojoj karijeri osobno je vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brendova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnoge druge.

Agenda

6. 9. 2017. (srijeda)

09:00 - 09:15

Registracija

09:15 - 10:45

Session 1

10:45 - 11:00

Coffee break

11:00 - 12:30

Session 2

12:30 - 13:30

Lunch break

13:30 - 15:00

Session 3

15:00

The end

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobit će potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o dekodiranju kreativnosti.

Lokacija

HUB385

HUB385, Petračićeva ul. 4, 10000 Zagreb