27.9.2023.
Ravid Kuperberg
How to Turn Storytelling with Data into a Creative Drama
PREDAVAČ
SADRŽAJ
SVEUKUPNA OCJENA RADIONICE
PREPORUKA RADIONICE
Pronašli smo tajni recept storytellinga
Možemo se složiti da je Ravidova radionica opravdala svoj naziv u čijem su fokusu storytelling i data. Ravid nam je otvorio oči da ne moramo biti tech savvy kako bismo znali obraditi podatke koje imamo nadohvat ruke i napisali najzanimljiviju priču.
Radionica je bila savršen spoj predavanja i grupnog rada – prvo nas je inspirirao nekim od najuspješnijih i ground-breaking reklamama kako bismo upili tu emociju i uspješno ju primijenili na vlastiti zadatak. U središtu radionice bio je grupni rad gdje su kreativnost i analitika zajedničkim snagama tražile savršena rješenja za briefove.
Na kraju nam je Ravid pokazao kako optimalno iskoristiti interne i eksterne varijable da bismo ispričali najbolju priču. Najvažnije je zapamtiti da su podatci vrijedni samo onoliko koliko im značenja možemo pridati i koliko dobru priču možemo napisati.
A ovdje vam ostavljamo kratki podsjetnik na prezentaciju s radionice.
O radionici
Kreativnost i analitika su kao najslađi ljubavni par u svijetu marketinga. Bez obzira na to koliko se razlikuju, zajedno su nepobjedivi duo koji donosi rezultate. Kada u cijelu priču ubacimo storytelling, efikasnost, ROI i dramu, dobivamo recept za novu HOWtoWOW radionicu How to Turn Storytelling with Data into a Creative Drama Ravida Kuperberga, najboljeg trenera na ovu temu na svijetu.
Podaci su moćni onoliko koliko vrijednosti pomažu stvoriti i priče koje inspiriraju. Korištenje tehnologije i digitalnih platformi za prikupljanje podataka i informiranje o ciljanoj publici samo je prvi korak na putu do učinkovite komunikacije brenda. Možda se onda pitate: Kako možemo pretvoriti podatke u relevantan i kreativan storytelling? Kako podaci mogu povećati efikasnost na inovativne i neočekivane načine kao dio komunikacije brenda? Kako možemo identificirati nove mogućnosti za prikupljanje i analizu kreativnih podataka da bismo povećali ROI?
Na dobro poznatom teritoriju u našim uredima na Zavrtnici dobili smo odgovore na takva pitanja u obliku strukturiranih alata za kreativno razmišljanje. Na temelju mnogobrojnih primjera nagrađivanih projekata naučili smo pretočiti prikupljene podatke u kreativnu dramu – jer kada bezgranična kreativnost i konkretni podaci sjednu zajedno za stol, samo nebo vam je granica.
KOME JE RADIONICA BILA NAMIJENJENA?
Nema veze jeste li više analitički ili kreativno usmjereni – ova radionica koristila je objema stranama marketinškog novčića, onoj racionalnoj i onoj maštovitoj.
O predavaču
U posljednjih nekoliko godina, agencije koje su uspješno završile obuku tvrtke Mindscapes osvojile su više od 25 Canneskih lavova, među kojima i 3 Grand Prixa, koristeći upravo njihove poznate alate za razmišljanje (engl. thinking tools).
Čovjek zaslužan za to je upravo naš HOWtoWOW predavač Ravid Kuperberg, partner i iskusni trener u Mindscapesu gdje otkriva tajne najuspješnijih projekata iz svijeta oglašavanja. Često predaje po konferencijama i festivalima u industriji gdje širi svoje znanje koje osvaja međunarodna tržišta i prestižne strukovne nagrade.
U svojoj karijeri osobno je vodio projekte za neke od vodećih marketinških agencija i globalnih brendova, uključujući Publicis, Grey, TBWA, Google, Unilever, Telenor i mnoge druge.
Agenda
27. 9. 2023. (srijeda)
10:00 - 10:15
Registracija
10:15 - 11:45
Session 1
11:45 - 12:00
Coffee break
12:00 - 13:30
Session 2
13:30 - 14:30
Lunch break
14:30 - 16:00
Session 3
16:00
The end
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su potvrdu o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o spoju podataka i kreativnosti.
Explore other sessions
Charida Dorder
How to Do AI with Swag
Allister Frost
Future Ready Mindset powered by Mastercard