9.7.2013.
Sam Moorthy
Razvoj vrhunskih komunikacijskijh strategija i taktika
predavač
prezentacija
sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Prva pa bukirana!
Sezonu WOW znanja otvorismo problematikom i radostima komunikacija pa i tekst otvaramo pozivom na dijalog: pogodite tko nam je ponovo bio u gostima? A jeste nas pročitali; bio je to naš stari WOW znanac – iskusni predavač, konzultant i trener, profesionalac i šarmer – Sam Moorthy. Ako ste ga pozorno slušali prije, a ova puta propustili, znajte da i dalje široke ruke sije znanje i brižljivo gaji i grana ideje, čak i u svojih jednokratnih pulena, a evo kako su se isti na njega osvrnuli potaknuti našim tradicionalnim upitnikom zadovoljstva.
Također, preporuku učitelju Moorthyju jednoglasno je izglasalo svih 100% glasodavaca. Nije ni čudo, odlično su reagirali, osobito na stručnost i širinu mentorova znanja, interaktivnost treninga i primjenjivost primjera.
Ususret novom znanju pozdravljamo vas i želimo vam brzu i pravovremenu prijavu na naredne radionice 3. sezone HOWtoWOW akademije!
O radionici
Oglašivači i agencije žive od vrhunskih i kreativnih ideja. No u ovom izazovnom poslovnom okruženju, traži se i više od toga. Oglašivači trebaju jasno kristalizirati svoje poslovne ciljeve u vrlo specifične i inspirativne marketinške ciljeve. Agencije trebaju te ciljeve interpretirati kao komunikacijske ciljeve. I sve to treba biti više od uobičajenog porasta awarenessa, repozicioniranja, povećanja lojalnosti, i dr..
Pojmove strategije i taktike ne razumiju, ili koriste, svi na isti način. Različite kategorije stavljaju drugačije okvire na te izbore. Različite kompanije i brandovi imaju drugačije viđenje istih. Ali strategija i taktika moraju biti usklađene kako bi postizale rezultate neposredno, bez gubljenja fokusa na dugoročne benefite, što je izazovno pogotovo kada su opstanak i prodaja branda pod pritiskom.
Polaznici će naučiti kako kombinirati te dvije perspektive i planirati kratkoročno s dugoročnim ciljevima na umu, te kako najbolje procijeniti koje taktike će brand osnažiti a koje će ograničiti njegov potencijal. Ujedno, naučit će kako koristiti standardne tehnike poput sniženja, pakiranja, promocija i dr. na strateški način.
O predavaču
Sam Moorthy dobro je znani suradnik HOWtoWOW akademije koji je svaki put svoju publiku ostavio bez daha, ali s puno dobrih savjeta. Radi kao profesionalni konzultant i trener a u njegovom profesionalnom razvoju nalaze se aktivnosti poput razvoja brand strategija, komunikacijskih strategija, odabira prikladnih ATL i BTL komunikacijskih alata i drugog.
Njegove radionice i dugotrajni programi treninga rade se po narudžbi, a fokus je na omogućavanju identifikacije i rješavanja problema do povećane produktivnosti, rasta i zadovoljstva na poslu.
Prije nego je prešao u konzultante, 15 godina je radio na poziciji Regionalnog Account Directora u Greyu gdje su mu glavni klijenti bili brandovi P&G-a, GSK i Mars.
Agenda
7. kolovoza
9:00 - 9:15
Registracija sudionika
9:15 - 10.45
Marketing i komunikacija: Definicija i odabir ciljeva i zadataka. Analiza i izražavanje marketinških ciljeva i komunikacijskih ciljeva. Konkretnost, mjerljivost.
10:45 - 11:00
Stanka za kavu
11:00 - 12:30
Strategija i taktika: Pametno korištenje i mogućnosti strategija i taktika. Sličnost, različitost i međusobna povezanost tih termina. Analiza i primjeri korištenja pametnih strategija i taktika u izgradnji brandova.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Grupni rad i primjena naučenih znanja. Identifikacija strateških mogućnosti i alata za razvoj jakih taktika.
15:00
Završetak radionice i podjela priznanja
Pogledaj ostale radionice
Graham Singleton
Brainstorming
Gurdeep Puri
Marketinška učinkovitost i uvod u ekonometriju