16.7.2014.
Adam Miecznikowski
Strateško planiranje
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Tamo gdje magija susreće logiku
Odradili smo i posljednju ovogodišnju radionicu HOWtoWOW akademije! Gost predavač bio nam je osebujni Adam Miecznikowski, planerski mastermind Publicisa Poljska s dugogodišnjim iskustvom u strateškom planiranju.
Adam nam je prenio ideju važnosti strateškog planiranja u kreativnom radu koja samim kreativcima često izmiče, podijelio pregršt korisnih savjeta i otkrio neke od tajni zanata koje polaznici sami mogu primijeniti u svom radu.
Radionici je prisustvovalo pedesetak polaznika koji su pohvalili interaktivnost, kreativni pristup u iznošenju prezentacije koja je istovremeno bila čvrsto utemeljena na teoriji, jezgrovitost predavača te korištenje dobrih primjera iz prakse.
O radionici
Zašto nam je strateško planiranje potrebno? Koji su tajni savjeti za how to wow u planiranju? Kako teoriju upotrijebiti u praksi i planning šarade?
Nekim kreativcima pitanje strukturiranja pristupa klijentu i zadatku nikada neće sjesti, i to je divno. Ujedno je i razlog zašto kreativni tim mora imati osobu koja će u sam kreativni proces biti uključena od njegova začetka i koja će se pobrinuti da magija susretne logiku, što je moguće prije. Jedino tako će proizvod biti ujedno izvanredna kreativna ideja i ideja koja postiže pozamašne poslovne rezultate.
Ova radionica uključivala je nezaobilazne pouke utemeljene na briljantnim planerskim postignućima iz cijeloga svijeta. Sva saznanja utemeljena su na primjerima iz prakse.
Analizom nekih od najkorisnijih brand alata, preuzetih od marketinških divova poput Coca-Cole, Nestléa i Ferrera, sagledava nove i drugačije načine promišljanja strateškog planiranja.
O predavaču
Adam Miecznikowski proveo je svoj cijeli radni vijek u advertising industriji kojoj se pridružio u Poljskoj 1993. godine, svjedočeći praktički njenom začetku. Već godinama vodi timove za strateško planiranje u Publicisu Poljska gdje kreira komunikacijska rješenja za top klijente i tako niže poslovne uspjehe, jedan za drugim. Danas nadgleda najveće accounte, klijente među kojima su Orange, Nestle, Renault i Michelin.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Zašto nam je uopće potrebno strateško planiranje?
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Tajni savjeti how to wow u planiranju.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Kako teoriju primijeniti u praksi i planing šarade?
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje
Explore other sessions
James Cherkoff
Digitalne strategije
Slavimir Stojanović
Kompliciraj Jednostavno