16.7.2014.
James Cherkoff
Digitalne strategije
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Strateški smo se digitalizirali
Uspješno je završena i prva radionica 4. sezone HOWtoWOW akademije održana u 2015. godini – “Digitalne strategije”!
Gost predavač bio nam je James Cherkof, osnivač konzultantske kuće koja globalnim kompanijama pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima.
James je u Zagreb došao s misijom da nas uvjeri kako je razgovarati o digitalnim marketinškim strategijama kao zasebnoj kategoriji potpuno suvišno jer je svijet u kojem živimo sam po sebi postao dominantno digitalan, a time su i digitalne marketinške strategije postale ‘mainstream’ marketinškim strategijama – u digitalnom svijetu, doduše.
Za radionicu se prijavio rekordan broj polaznika ove sezone, njih čak 82, što govori o relevantnosti teme i razvijenoj svijesti naših kolega o tome da je praćenje inovacija u komunikaciji s potrošačima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno za svakog oglašivača i svaki brand.
O radionici
Eksplozija podataka, mobilne i nove tehnologije utječu na trendove u digitalnom marketingu, uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha. Radionica ih je ponudila na jednom mjestu, sagledala put do kupovine/realizacije u različitim sektorima i tržišnim kategorijama te ponudila nove alate koji su dostupni na tržištu.
Prihvaćanje inovacija i interaktivna komunikacija s potrošačima i kupcima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno je za svakog oglašivača i svaki brand.
Radionica o digitalnim strategijama osmišljena je kako bi pomogla definirati marketinške planove brandova te kako bi u fokus stavila pravi omjer aktivnosti i investicije s poslovnim rezultatima. Uključuje prezentacije, strukturirane vježbe i grupni rad te model planiranja koji pomaže definirati ciljeve, praktične aplikacije i mjerljive rezultate.
O predavaču
James Cherkoff je osnivač tvrtke Collaborate Marketing, konzultantske kuće koja surađuje s kompanijama u Europi, Aziji i Americi te im pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima. James je osmislio i održao više od 300 treninga, najviše namijenjenim brand, korporativnim i vladinim tijelima na 3 kontinenta.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Digitalna zemlja čudesa. Vježbe oko trenutnog razumijevanja, očekivanja i frustracija digitalnog marketinga. Pregled aktualnih trendova uključivo mobile i eksploziju podataka.
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Disruptive marketinški miks. Kako na različita tržišta i sektore utječe tehnologija i digitalna proliferacija. Daljnji pregled glavnih trendova uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Kako se mijenja razmišljanje potrošača uz pregled zadnjih alata koji su nam na raspolaganju. Planiranje i mjerenje - kako sinkronizirati online aktivnosti s offline poslovnim rezultatima. Sažetak ključnih točki i sljedeći koraci.
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje