16.7.2014.

James Cherkoff

Digitalne strategije

4,77

Predavač

4,27

Prezentacija

4,42

Sveukupna ocjena radionice

96%

preporuka radionice

Strateški smo se digitalizirali

Uspješno je završena i prva radionica 4. sezone HOWtoWOW akademije održana u 2015. godini – “Digitalne strategije”!

Gost predavač bio nam je James Cherkof, osnivač konzultantske kuće koja globalnim kompanijama pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima.

James je u Zagreb došao s misijom da nas uvjeri kako je razgovarati o digitalnim marketinškim strategijama kao zasebnoj kategoriji potpuno suvišno jer je svijet u kojem živimo sam po sebi postao dominantno digitalan, a time su i digitalne marketinške strategije postale ‘mainstream’ marketinškim strategijama – u digitalnom svijetu, doduše.

Za radionicu se prijavio rekordan broj polaznika ove sezone, njih čak 82, što govori o relevantnosti teme i razvijenoj svijesti naših kolega o tome da je praćenje inovacija u komunikaciji s potrošačima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno za svakog oglašivača i svaki brand.

O radionici

Eksplozija podataka, mobilne i nove tehnologije utječu na trendove u digitalnom marketingu, uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha. Radionica ih je ponudila na jednom mjestu, sagledala put do kupovine/realizacije u različitim sektorima i tržišnim kategorijama te ponudila nove alate koji su dostupni na tržištu.

Prihvaćanje inovacija i interaktivna komunikacija s potrošačima i kupcima u ovom stalno promjenjivom digitalnom okruženju neizostavno je za svakog oglašivača i svaki brand.

Radionica o digitalnim strategijama osmišljena je kako bi pomogla definirati marketinške planove brandova te kako bi u fokus stavila pravi omjer aktivnosti i investicije s poslovnim rezultatima. Uključuje prezentacije, strukturirane vježbe i grupni rad te model planiranja koji pomaže definirati ciljeve, praktične aplikacije i mjerljive rezultate.

O predavaču

James Cherkoff je osnivač tvrtke Collaborate Marketing, konzultantske kuće koja surađuje s kompanijama u Europi, Aziji i Americi te im pomaže u efikasnijoj operacionalizaciji u digitalnom svijetu i umreženim medijskim okruženjima. James je osmislio i održao više od 300 treninga, najviše namijenjenim brand, korporativnim i vladinim tijelima na 3 kontinenta.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Dolazak i jutarnja kava

09:15 - 10:45

Digitalna zemlja čudesa. Vježbe oko trenutnog razumijevanja, očekivanja i frustracija digitalnog marketinga. Pregled aktualnih trendova uključivo mobile i eksploziju podataka.

10:45 - 11:00

Popodnevna kava

11:00 - 12:30

Disruptive marketinški miks. Kako na različita tržišta i sektore utječe tehnologija i digitalna proliferacija. Daljnji pregled glavnih trendova uključivo promjenjivu prirodu sociala i searcha.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Kako se mijenja razmišljanje potrošača uz pregled zadnjih alata koji su nam na raspolaganju. Planiranje i mjerenje - kako sinkronizirati online aktivnosti s offline poslovnim rezultatima. Sažetak ključnih točki i sljedeći koraci.

15:00

Kraj akademije i podjela priznanja za znanje

EXECUTIVE DIRECTOR

Dunja Ivana Ballon

PROJECT MANAGER

Helena Fuker

ART DIRECTOR

Natalija Najjar