16.7.2014.
Anthony Mathé
Semiološki brand audit
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Konačno smo upoznali semiotiku!
Prvi dojmovi izrazito su pozitivni i od sad pa na dalje mislimo da se važnost jedne takve teorije znakova i simbola u našem poslu napučenom tim istim znakovima i simbolima jednostavno – podrazumijeva!
Učili smo kako teoriju semiotike primijeniti na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst. Naši vidno zadovoljni đaci rado su nam ostavili pisani trag svojih utisaka koji se ogleda u rezultatima upitnika zadovoljstva.
Polaznici su posebno istaknuli neposrednost, pristupačnost, entuzijazam i zanimljivost predavača Anthonyja Mathéa, pohvalili količinu zaista korisnih primjera te moment interakcije koji je već postao prepoznatljivim obilježjem HOWtoWOW radionica. Stoga nije ni čudo što bi čak 100 % njih radionicu preporučilo svojim kolegama.
O radionici
Na pola puta između antropologije i lingvistike nalazi se semiologija (ili semiotika) – teorija znakova i simbola, njihovog funkcioniranja te logike jezika i značenja. No, nismo ovdje kako bismo se dičili elitističkim akademskim znanjem, ovdje smo kako bismo teoriju semiotike primijenili na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst te kako bismo naglasili važnost simbola ili znaka branda.
Kroz uvođenje jasnoće, dosljednosti i relevantnosti, semiotika u našem poslu pomaže transformirati znakove i simbole u strategiju. Upravo toga zbog riječ je o disciplini od iznimnog značaja za marketing, komunikacije i branding.
Cilj radionice je postizanje boljeg razumijevanja jezika branda te identificiranje njegovih snaga, slabosti i potencijala kroz propitivanje inkarnacija branda u odnosu na sebe sama, u usporedbi s drugima te u nekom kontekstu.
Anthony je uvodno prezentirao profesionalnu metodu analize branda u 4 koraka s konkretnim primjerima iz prakse. Nakon toga polaznici radionice su radili na studiji slučaja te, vođeni predavačem i opremljeni novim znanjima, savjetima i alatima za dešifriranje “znakova branda”, propitkivali strategije te analizirali različite brandove.
O predavaču
Anthony Mathé za sobom ima već desetljeće iskustva u korištenju semiotike u brandingu i advertisingu, stečenog kroz kombiniranje profesionalnih i akademskih nastojanja. Kao istraživač i freelancer razvio je jedinstvene alate i postupke za uvođenje novih komunikacijskih trendova, a sada semiotiku želi približiti i učiniti atraktivnijom kolegama kreativcima i klijentima. Anthony čvrsto vjeruje u suradničke projekte te se neprekidno nastavlja umrežavati s agencijama, stručnjacima i brandovima. Tvrdi kako semiotika u kreativnost uvodi sustav i značaj bez kojih bi ona bila sama sebi svrha, a svoju strast pokušava prenijeti na polaznike svojih radionica.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak sudionika i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Uvod u jezik branda, njegove snage, slabosti i potencijal. Metoda profesionalne analize u 4 koraka s 4 komplementarna pogleda na brand 'kod', brand identitet, brand dizajn i komunikaciju.
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Primjeri iz prakse. Analiza i savjeti za opisivanje i dešifriranje brand 'znakova'. Vježba na case studijima.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Aplikacija ranije metode, analiza brand 'svjetova' i strategije promišljanja. Razgovor o teoriji po dogovoru.
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje
Explore other sessions
Steve Henry
Generiranje i selekcija kreativnih ideja
James Cherkoff
Digitalne strategije