16.7.2014.
Anthony Mathé

Semiološki brand audit

4.78

Predavač

4.56

Prezentacija

4.67

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Konačno smo upoznali semiotiku!

Prvi dojmovi izrazito su pozitivni i od sad pa na dalje mislimo da se važnost jedne takve teorije znakova i simbola u našem poslu napučenom tim istim znakovima i simbolima jednostavno – podrazumijeva!

Učili smo kako teoriju semiotike primijeniti na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst. Naši vidno zadovoljni đaci rado su nam ostavili pisani trag svojih utisaka koji se ogleda u rezultatima upitnika zadovoljstva.

Polaznici su posebno istaknuli neposrednost, pristupačnost, entuzijazam i zanimljivost predavača Anthonyja Mathéa, pohvalili količinu zaista korisnih primjera te moment interakcije koji je već postao prepoznatljivim obilježjem HOWtoWOW radionica. Stoga nije ni čudo što bi čak 100 % njih radionicu preporučilo svojim kolegama.

O radionici

Na pola puta između antropologije i lingvistike nalazi se semiologija (ili semiotika) – teorija znakova i simbola, njihovog funkcioniranja te logike jezika i značenja. No, nismo ovdje kako bismo se dičili elitističkim akademskim znanjem, ovdje smo kako bismo teoriju semiotike primijenili na brand; njegovo pozicioniranje, vrijednosti, strategiju i kontekst te kako bismo naglasili važnost simbola ili znaka branda.

Kroz uvođenje jasnoće, dosljednosti i relevantnosti, semiotika u našem poslu pomaže transformirati znakove i simbole u strategiju. Upravo toga zbog riječ je o disciplini od iznimnog značaja za marketing, komunikacije i branding.

Cilj radionice je postizanje boljeg razumijevanja jezika branda te identificiranje njegovih snaga, slabosti i potencijala kroz propitivanje inkarnacija branda u odnosu na sebe sama, u usporedbi s drugima te u nekom kontekstu.

Anthony je uvodno prezentirao profesionalnu metodu analize branda u 4 koraka s konkretnim primjerima iz prakse. Nakon toga polaznici radionice su radili na studiji slučaja te, vođeni predavačem i opremljeni novim znanjima, savjetima i alatima za dešifriranje “znakova branda”, propitkivali strategije te analizirali različite brandove.

O predavaču

Anthony Mathé za sobom ima već desetljeće iskustva u korištenju semiotike u brandingu i advertisingu, stečenog kroz kombiniranje profesionalnih i akademskih nastojanja. Kao istraživač i freelancer razvio je jedinstvene alate i postupke za uvođenje novih komunikacijskih trendova, a sada semiotiku želi približiti i učiniti atraktivnijom kolegama kreativcima i klijentima. Anthony čvrsto vjeruje u suradničke projekte te se neprekidno nastavlja umrežavati s agencijama, stručnjacima i brandovima. Tvrdi kako semiotika u kreativnost uvodi sustav i značaj bez kojih bi ona bila sama sebi svrha, a svoju strast pokušava prenijeti na polaznike svojih radionica.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Dolazak sudionika i jutarnja kava

09:15 - 10:45

Uvod u jezik branda, njegove snage, slabosti i potencijal. Metoda profesionalne analize u 4 koraka s 4 komplementarna pogleda na brand 'kod', brand identitet, brand dizajn i komunikaciju.

10:45 - 11:00

Popodnevna kava

11:00 - 12:30

Primjeri iz prakse. Analiza i savjeti za opisivanje i dešifriranje brand 'znakova'. Vježba na case studijima.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Aplikacija ranije metode, analiza brand 'svjetova' i strategije promišljanja. Razgovor o teoriji po dogovoru.

15:00

Kraj akademije i podjela priznanja za znanje