16.7.2014.
Steve Henry
Generiranje i selekcija kreativnih ideja
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena
Preporuka radionice
Najbolja do sad!
Kraj ima svoj šećer, vrh svoju trešnju, oko zjenicu, a četvrta sezona HOWtoWOW akademije imala je svojeg Stevea Henryja! Prekaljeni britanski kreativac zaključio je ciklus naših predavanja u velikom stilu, održavši radionicu koju su neki polaznici proglasili najboljom ovosezonskom – radionicu o generiranju i selekciji kreativnih ideja.
Steve je u svojoj bogatoj karijeri zgrnuo većinu važnijih kreativnih nagrada, uključujući Grand Prixeve u Cannesu te nekolicinu naslova za agenciju godine. Godine 2008. uvršten je među 40 najutjecajnijih ljudi u Engleskoj oglašivačkoj industriji u proteklih 50 godina, a u Zagreb je došao isprovocirati naše polaznike na izlazak iz granica očiglednog te ih inspirirati na pronalazak ideja koje rezoniraju s potrošačima i konačno proizvode najučinkovitije i najvrjednije komunikacije.
Polaznici su na provokacije sjajno reagirali; bili su zadovoljni diskusijom i praktičnim radom, puni hvale za predavača, oduševljeni savjetima iz struke te činjenicom da se Steve nije libio podijeliti s njima svoje osobne stavove o radu s klijentima.
Iako je službeni program 4. sezone HOWtoWOW akademije završio, na jesen ćemo vas iznenaditi s radionicom iz ciklusa HOWtoWOW specijala. Zato pratite naš newsletter i navraćajte na našu stranicu gdje uvijek možete zaviriti u materijale s održanih radionica i održavati svoju WOW formu!
O radionici
Kako istinski razumjeti proces i strast koji su potrebni kako bi se generirale fantastične ideje? Kako među idejama u povojima odabrati onu s najviše potencijala? Kako znati procijeniti kada vrijedi baciti se na mač zbog vjere u dobru ideju?
Radionica je polaznike isprovocirala na izlazak iz granica očiglednog te ih inspirirala na pronalazak ideja koja rezoniraju s potrošačima i konačno proizvode najučinkovitije i najvrjednije komunikacije. Pomogla je kreativcima razviti razumijevanje temeljnih strateških zahtjeva briefa i razviti najbolju ideju, približiti im tehnike kreativnog razmišljanja na temelju briefa te ih naučiti umijeću prodaje. Također je ispitala različite načine rada – pojedinačno, u paru, u grupi i pristupom online zajednici, kroz što će polaznici moći podijeliti svoje najbolje ideje i naučiti od povratnih informacija svojih kolega i predavača.
Namijenjena je kreativcima s više od 5 godina iskustva koji žele zaista razviti svoje sposobnosti.
O predavaču
Steve Henry zvijezda je engleske oglašavačke industrije. U svojoj bogatoj karijeri osvojio je većinu važnijih kreativnih nagrada, uključujući Grand Prix u Cannesu, D&AD Gold Pencil te nekolicinu naslova za agenciju godine. Poznat je i po prijepisu knjige “Change the World for a Fiver”, koja je prodana u preko milijun primjeraka u cijelom svijetu. 2008. godine uvršten je među 40 najutjecajnijih ljudi u Engleskoj oglašivačkoj industriji u proteklih 50 godina po izboru magazina Campaign. Osnivač je tvrtke Decoded koja mijenja pravila igre na tržištu te bilježi fenomenalan uspjeh podučavajući klijente revolucionarnom principu “code in a day”.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Izazov kreativcima da sagledaju ono što nije očito i pronađu ideje koje rezoniraju s njenim konzumentima te produciraju efikasniju i vrjedniju komunikaciju.
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Razumijevanje ključnih dijelova briefa. Razvoj boljih tehnika generiranja ideja. Učenje i razvoj važnih prodajnih vještina.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Analiza nekih od najboljih i najinspirativnijih primjera iz prakse. Vježbanje na briefovima. Razmjena iskustava i učenje na komentarima kolega i trenera.
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje
Explore other sessions
Dave Birss
Bolji pristup integraciji medija
Anthony Mathé
Semiološki brand audit