16.7.2014.
Dave Birss

Bolji pristup integraciji medija

4.91

Predavač

4.79

Prezentacija

4.82

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Integrirani i oduševljeni

Prvo pa muško!

Vidi se da je ljeto, čak i ovakvo kišno, zaista napunilo vaše i naše baterije, jer smo s prvom H2W radionicom startali uz nevjerojatnu energiju i polet. Nismo sigurni radi li se o samom predavaču ili polaznicima, ali integracija emocija i kreativnosti kakva se ostvarila na ovoj radionici, rijetko se može vidjeti. Pogledajte i sami ocjene kojima su polaznici ocijenili radionicu! Ostvaren prosjek iznosi čak rekordnih 4,91!

Hvala vam svima i vidimo se uskoro na sljedećoj radionici!

O radionici

Jedna od tema u advertisingu koja već godinama zvuči jednako aktualno i atraktivno zasigurno je integracija medija. Prošla je faze od media-neutralne i 360. No iako mnogi o njoj znaju pričati, pravo je pitanje ono koje se tiče njene učinkovite primjene.

Riječ je o metodi koja je na svom razvojnom putu prošla kroz razne faze, ali krajnji proizvod nikada nije izgledao kao da se nešto zaista mijenjalo – uglavnom zato što se u praksi svodila na šablonsko repliciranje istih materijala u svim medijskim kanalima.

Na radionici Davea Birssa polaznici su se upoznali s poboljšanim pristupom integraciji koji pojedine medijske kanale koristi svrhovito, zbog njihovih specifičnih prednosti, ali na drugačiji način. Dave ih je zagrijao za svijet transmedije, proveo kroz odlične primjere kampanja i dao konkretne naputke za aplikaciju navedene metode u vaš posao.

Rezultati radionice bili su razumijevanje nove metode pristupa pravim integriranim kampanjama, poticanje novog kreativnog početka koji vodi prema uzbudljivijim idejama, buđenje inspiracije koja se crpi iz odličnog rada te pokretanje protoka svježih ideja za aktivne briefove.

O predavaču

Dave Birss proveo je godine kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup. Danas vodi Additive, tvrtku primarno fokusiranu na inspiriranje i treninge u marketinškoj industriji. Vodi “the Future of Advertising podcast” dostupan na iTunesima, te je autor izvrsne knjige “A Used Guide to the Creative Mind”.

Nedavno je bio član Cannes žirija za Digital Advertising gdje je pregledao stotine radova, odmah isključio mnoge, diskutirao par desetaka te popis s kolegama iz žirija sveo na sve 3 nagrađena.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Dolazak sudionika i jutarnja kava

09:15 - 10:45

Kako smo se našli u ovoj situaciji? Pogled na evoluciju medija kroz godine. Zašto stari pristup neprilagođenoj integraciji više ne drži vodu? Pregled dobrih primjera integriranih kampanja i diskusija.

10:45 - 11:00

Popodnevna kava

11:00 - 12:30

Pristup integraciji kojem vjerujete. Pristup kreiranju kampanje koja može biti efikasna kroz sve medije. Praktični rad u grupama uz vježbanje tehnike na pravim briefovima. Zajednički rad, prezentacije po želji i razmjena ideja.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Pristup integraciji o kojem možete pričati frendovima. Drugi pristup kreiranju dobrih cross-media kampanja. Ponovo praktični rad u grupama uz vježbanje tehnike na pravim briefovima. Prije zaključka radionica se zaključuje s puno inspiracije i Q&A.

15:00

Kraj akademije i podjela priznanja za znanje