16.7.2014.
Cristina de Balanzó
Neuroznanost potrošača: hope ili hype?
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Osjećam, dakle jesam!
HOWtoWOW akademija grabi dalje! Na drugoj ovosezonskoj radionici poveli smo vas na još neutaban put otkrivenja odnosa između podsvijesti i oglašavanja.
Predvođeni Cristinom de Balanzo, diplomiranom sociologinjom i doktoricom komunikacija s jedanaestogodišnjim iskustvom rada u reklamnim agencijama, naučili smo: da je “neuromarketing” prosta riječ za “kognitivnu neuroznanost potrošača”, da je brend putovanje, zbir naših očekivanja temeljenih na pamćenju, da je uloga emocija i implicitnog u donošenju odluka godinama podcjenjivana i da smo svoju industriju izgradili na klimavoj ideji da naši potrošači znaju što žele.
Zvuči dramatično, no nema mjesta očajanju jer uz pomoć neuroznanosti možemo zaviriti u nesvjesno i, kombinirajući tako dobivene informacije s opaženim ponašanjem i svjesnim stavovima potrošača, konačno se s nekom sigurnošću možemo upustiti u predikciju njihova ponašanja.
Budući da im nismo mjerili vremena reakcije, promjenu u električnoj vodljivosti kože i pulsu, pratili pokrete očiju, nismo ih prikopčali na EKG, a kamoli na FMRI, tko zna što su naši polaznici zapravo mislili o radionici i s kolikim uvjerenjem. No, koliko oni sami znaju, čini se da im se doista svidjela!
O radionici
Brand identitet – da li se zaista opisujete onakvima kakvi jeste? Tko može reći što se doista događa u glavi potrošača? Istraživanja su provođena, eksperimentalni uvjeti su možda i bili zadovoljeni, ali opet se radi o tome da se o unutarnjim procesima ljudi zaključivalo posredno, na temelju njihovog ponašanja prilikom promjene vanjskih uvjeta, s većom ili manjom mogućnosti pogreške.
Ono što neuroznanost potrošača nastoji raditi jest direktno bilježiti unutarnje mentalne procese koji upravljaju ponašanjem potrošača, koristeći se pritom znanjima i alatima klasičnog istraživanja ponašanja potrošača i moderne neuroznanosti.
Radionica je istražila odnos između podsvijesti i oglašavanja na temelju nalaza kognitivne neuroznanosti i biometrijskih tehnika. Nove znanstvene studije istražile su ulogu emocija u zavođenju potrošača na temelju čega iz potpuno nove perspektive promatramo njihovo korištenje u oglašivačkoj industriji.
O predavaču
Cristina de Balanzo diplomirana je sociologinja i doktor komunikologije s jedanaestogodišnjim iskustvom rada u reklamnim agencijama. Napisala je i objavila mnoga istraživanja na brojne neuromarketinške teme koje rado predaje na konferencijama diljem svijeta, a marketinškoj učinkovitosti kroz kognitivni neuroznanstveni pristup osobito se posvetila prilikom pisanja doktorske disertacije.
Cristina je i osnivačica tvrtke Walnut Ltd. sa sjedištem u Londonu. Prije toga obnašala je dužnost globalnog voditelja neuroznanosti svjetske kompanije TNS za istraživanje tržišta i poslovne analize, gdje je bila odgovorna za implementaciju neuroznanstvenih spoznaja i metoda u tradicionalne istraživačke procese.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Uvod u neuroznanost potrošača. Začeci i zašto je za vas važna. Kako ju vi već sutra možete primijeniti? Dostupne tehnike i alati među kojima i implicitno testiranje koje mjeri brzinu reakcije.
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Brand identitet - novi pristup praćenju atributa branda i njegove percepcije. Pregledavanje case studija i konkretni savjeti. Analiza primjera i diskusija.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Grupni rad na case studiju i vježba. Okrugli stol.
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje
Explore other sessions
Slavimir Stojanović
Kompliciraj Jednostavno
Dave Birss
Bolji pristup integraciji medija