16.7.2014.
Slavimir Stojanović
Kompliciraj Jednostavno
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Tko je komplicirao, komplicirao je!
S velikim uspjehom i širokim osmjehom završena je i treća radionica 4. sezone HOWtoWOW akademije. Gost predavač bio je svestrani beogradski dizajner Slavimir Stojanović, a tema “Kompliciraj jednostavno”.
Željni radionica s područja dizajna, polaznici su uživali u prezentaciji sadržaja s individualnog, specifično autorskog stajališta te u praktičnom radu koji je Slavimiru poslužio kao kostur za živopisno i jasno prenošenje bogatog znanja, poduprtog s 30 godina prakse.
Podsjetimo, u svojoj se karijeri bavio tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom te umjetnošću, a njegovi radovi dio su postava više muzeja te predmet pisanja brojnih svjetskih časopisa. Ipak, Slavimir je u pristupu iskren, duhovit, opušten i pristupačan.
Još nismo odgonetnuli je li njegova tajna u majstorskom brku, balkanskom humoru ili osebujnom spoju životne filozofije i profesionalnog iskustva, ali jedno je sigurno – polaznici radionice bili su šarmirani.
O radionici
Kompliciranje je na lošem glasu, ali ne zadugo! U Zagreb je stigao svestrani beogradski dizajner Slavimir Stojanović koji kompliciranju mijenja kontekst i vama percepciju stvari. Kako? Jednostavno!
Kompliciraj Jednostavno Slavimirov je životni moto, ali ujedno i neka vrsta kreativne mantre koja je vrlo primjenjiva u svakodnevnom bavljenju masovnim komunikacijama.
Polaznici radionice bavili su se razvojem ovakvog načina kreiranja kroz primjere iz Slavimirove tridesetogodišnje dizajnerske prakse. Dobili su priliku da osmisle, oblikuju i dizajniraju jednu od tri opcije vizualnog komuniciranja: logotip, kazališni plakat ili reklamni oglas. Na ovaj su se način na radionici dotaknuli platformi vizualnog identiteta, autorske interpretacije umjetničkog djela te prodajnog aspekta vizualnog komuniciranja.
O predavaču
Slavimir Stojanović osnivač je lifestyle branda FUTRO kojem je za projekte iz područja dizajna i oglašavanja dodijeljeno više od 300 međunarodnih nagrada i priznanja.
U svojoj bogatoj karijeri bavio se tipografijom, oglašavanjem, dizajnom, produkt dizajnom, pop kulturom te umjetnošću. Njegovi radovi dio su postava muzeja plakata u Hamburgu i Varšavi, kao i Centra Pompidou, a o njegovom radu pisali su brojni svjetski časopisi. Uvršten je u knjigu New Masters of Poster Design u izdanju američkog Rockporta, kao i u prestižnu Taschenovu knjigu Contemporary Graphic Design.
Slavimir je trenutno partner u branding agenciji Designis i kreativni direktor u agenciji Communis DDB Beograd. Kao gostujući profesor predaje na NOVA Academy of Arts u Beogradu.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Dolazak i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Predavanje i razgovor o iskustvima s brojnim primjerima iz prakse i anegdotama. Objašnjavanje zadatka koji treba realizirati.
10:45 - 11:00
Popodnevna kava
11:00 - 12:30
Praktični zadatak izrade logotipa, kazališnog plakata ili reklamnog oglasa po vlastitom izboru. Izrada skica i njihova analiza. Konkretni savjeti.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Razrada izabranih skica. Njihova finalizacija. Zaključak.
15:00
Kraj akademije i podjela priznanja za znanje
Explore other sessions
Adam Miecznikowski
Strateško planiranje
Cristina de Balanzó
Neuroznanost potrošača