7.10.2016.
Christopher Lee Ball
A day in the life of your digital strategy
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Digitalna strategija, a ne digitalna tragedija
Christopher Lee Ball iz agencije DigitasLBi UK održao je izuzetno uspješnu HOWtoWOW radionicu digitalne strategije u kojoj je dupkom puna dvorana zdušno i aktivno sudjelovala – a to je stvarno uspjeh :)
U digitaliji nema predaha. Svaka tri mjeseca pojavi se neka nova platforma koju trebamo svladati, čije zakonitosti trebamo naučiti i iskoristiti kako bismo prenijeli poruku. Lako je ispasti iz ritma i baš zato treba stalno učiti, kao što to radimo mi, na radionicama HOWtoWOW akademije!
Christopher Lee Ball iz agencije DigitasLBi UK, jedan od najboljih predavača D&AD-a, došao je u Zagreb osvježiti naše poznavanje kreiranja digitalne strategije. Sudeći po ocjenama polaznika, Chris je dorastao zadatku. Čak 96 % sudionika preporučilo bi radionicu kolegama, a posebno su im se svidjeli konkretan zadatak, timski rad te interakcija s ostalim sudionicima. Simpatičnost i pristupačnost predavača da ni ne spominjemo!
Sljedeću HOWtoWOW lekciju održat će nam Chris Lee, a na temu PR strategije u oglašavanju. Budite s nama 7. studenog!
O radionici
Kako mapirati life-cycle kupaca? Koji su nadolazeći trendovi u digitalu? Kako kreirati digitalni nacrt ili strateški složiti komunikaciju koja kreće od 0 awarenessa i razvija se sve do advocacy-a? Sve to, rješavajući hipotetski brief za hipotetskog klijenta, sudionici ove radionice uspješno će napraviti u realnom vremenu na radionici “A day in the life of your digital strategy“ uz pomoć Christophera Lee Balla.
Famozni Internet of things promijenit će način na koji danas komuniciramo sa svijetom. Zato je cilj ove radionice još nas bolje pripremiti za digitalnu budućnost u kojoj je sve povezano i na kojoj ćemo vježbati formuliranje i implementaciju digitalnih marketinških strategija.
Kroz seriju refleksijama ispresijecanih segmenata ove radionice, grupni rad, vježbe i prezentacije rješenja, Chris će voditi evoluciju naših digitalnih strategija od samog postavljanja briefa. Proći će sve glavne faze tog procesa, od početne konceptualizacije i formulacije strategije sve do implementacije i po putu otkriti mnoge korisne alate i tehnike koje će olakšati cijeli proces.
O predavaču
Christopher Lee Ball jedan je od najboljih predavača D&AD-a.
2005. godine iz New Yorka dolazi u London gdje danas živi i radi. Bavi se s digitalom i dizajnom, a u svojoj karijeri je radio s velikim klijentima poput Virgin Atlantica, Renaulta i Nissana. Trenutno radi kao direktor i glavni voditelj user experience tima u agenciji DigitasLBi UK. Posebno voli storytelling i stvaranje jedinstvenih doživljaja za svoje klijente i njihove kupce.
Budući da je magistrirao film, u svoje slobodno vrijeme piše fikciju i bavi se filmskom produkcijom. Njegove dokumentarce objavljuje BBC.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Prijava sudionika i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Digital danas i primjeri. Koji su temeljni principi i kako mogu pomoći vašem radu?
10:45 - 11:00
Stanka za kavu
11:00 - 12:30
Mapiranje “life-cycle-a“ kupaca. Aktivacija potrošača. Grupni rad.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Digitalni nacrt. Content. Digitalni trendovi specifični za pojedine kategorije. Vježba i zaključak.
15:00
Kraj radionice
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o digitalnim strategijama.