7.2.2017.
Dave Birss
Learning from award-winning work
Predavač
Prezentacija
Sveukupna ocjena radionice
Preporuka radionice
Mozak na pašu ideja!
Dave Birss, the creativity chap osobno, održao nam je veselu i inspirativnu HOWtoWOW radionicu Learning from award-winning work.
Dobra ideja jedino je što nas zanima. Međutim, novih ima izuzetno malo. Uglavnom se radi o kombiniranju postojećih elemenata na nov način, a kako gledati oko sebe i gdje tražiti dobre gradivne elemente za bolje ideje pokazao nam je Dave.
Dave Birss je jedna kreativno jako zaokružena osoba. Bivši kreativni direktor s iskustvom žiriranja u Cannesu i godinama provedenim u advertisingu, a sada predavač te autor knjiških i TV projekata, došao nam je u Zagreb demonstrirati kako učiti iz dobrih i loših primjera oglašavanja.
Svoje novo-izoštrene sposobnosti kritičke prosudbe svega oko sebe naši su polaznici odmah uperili prema samom predavaču. Ocjene su redom odlične, a posebno su im se svidjeli angažiranost i široko znanje predavača, opuštenost, interaktivnost te studije slučaja s objašnjenjem teorijske pozadine i insighta kampanja.
Sljedeću HOWtoWOW lekciju održat će nam Neil Perkin, a na temu adaptivnog planiranja poslovanja. Budite s nama 7. ožujka, strateški, na posljednjoj ovosezonskoj radionici!
O radionici
Wow, ta ideja je sjajna! Zašto se ja toga nisam sjetio?
Na ovoj interaktivnoj radionici bivši kreativni direktor Dave Birss provest će nas kroz izbor nekih od najnagrađivanijih i najnevjerojatnijih radova posljednjih godina. Zajedno ćemo učiti iz njihovog uspjeha, otkriti koje nas stvari inspiriraju, potiču na razmišljanje i tjeraju da kupujemo stvari! Kada jednom otkrijemo te principe, demonstrirat ćemo na koji način na mogu pomoći u pronalaženju novih ideja koje do sada nikada nismo ni razmatrali.
Ovaj trening bit će inspirativan, praktičan, zabavan i pun energije. Pripremite se na transformaciju.
O predavaču
Dave Birss je na internetu poznat kao the creativity chap, autor, konzultant, predavač, edukator. Za sebe kaže da je opsjednut s kreativnošću, a ta opsesija nailazi svoj put do svega čime se bavi. Želi razbiti mitove vezane uz kreativni proces i usput pomoći ljudima da još više ovladaju svojim kreativnim sposobnostima, a kompanijama da ih koriste još efikasnije.
Nedavno je bio član žirija za digital u Cannesu gdje je pregledao stotine radova, odmah isključio mnoge, prodiskutirao par desetaka s kolegama iz žirija te popis sveo na svega 3 nagrađena.
Nakon što je godine proveo kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup, trenutno provodi vrijeme predajući po raznim konferencijama i zakopan u pisanje nekoliko knjiga i TV emisija.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Prijava sudionika i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Kako žiriji marketinških natjecanja rade? Koje kriterije zapravo koriste? Kako kolektiv dolazi do odluka? Učenje iz nagrađivanih radova i kako dobri i loši primjeri dovode do novih spoznaja.
10:45 - 11:00
Stanka za kavu
11:00 - 12:30
Dobro je učiti iz industrije, no potrebne su nam uistinu svježe ideje i pronalaženje inspiracije. Korisni savjeti za rad. Radni zadatak, podjela u grupe i brief.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Rad na briefu i prezentacija najboljih rješenja. Mogućnosti za kreativnost. Zaključak. Pitanja i odgovori.
15:00
Kraj radionice
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije na temu kreativnosti i inspiracije.