7.2.2017.
Dave Birss

Learning from award-winning work

4,73

Predavač

4,64

Prezentacija

4,7

Sveukupna ocjena radionice

97%

Preporuka radionice

Mozak na pašu ideja!

Dave Birss, the creativity chap osobno, održao nam je veselu i inspirativnu HOWtoWOW radionicu Learning from award-winning work.

Dobra ideja jedino je što nas zanima. Međutim, novih ima izuzetno malo. Uglavnom se radi o kombiniranju postojećih elemenata na nov način, a kako gledati oko sebe i gdje tražiti dobre gradivne elemente za bolje ideje pokazao nam je Dave.

Dave Birss je jedna kreativno jako zaokružena osoba. Bivši kreativni direktor s iskustvom žiriranja u Cannesu i godinama provedenim u advertisingu, a sada predavač te autor knjiških i TV projekata, došao nam je u Zagreb demonstrirati kako učiti iz dobrih i loših primjera oglašavanja.

Svoje novo-izoštrene sposobnosti kritičke prosudbe svega oko sebe naši su polaznici odmah uperili prema samom predavaču. Ocjene su redom odlične, a posebno su im se svidjeli angažiranost i široko znanje predavača, opuštenost, interaktivnost te studije slučaja s objašnjenjem teorijske pozadine i insighta kampanja.

Sljedeću HOWtoWOW lekciju održat će nam Neil Perkin, a na temu adaptivnog planiranja poslovanja. Budite s nama 7. ožujka, strateški, na posljednjoj ovosezonskoj radionici!

O radionici

Wow, ta ideja je sjajna! Zašto se ja toga nisam sjetio?

Na ovoj interaktivnoj radionici bivši kreativni direktor Dave Birss provest će nas kroz izbor nekih od najnagrađivanijih i najnevjerojatnijih radova posljednjih godina. Zajedno ćemo učiti iz njihovog uspjeha, otkriti koje nas stvari inspiriraju, potiču na razmišljanje i tjeraju da kupujemo stvari! Kada jednom otkrijemo te principe, demonstrirat ćemo na koji način na mogu pomoći u pronalaženju novih ideja koje do sada nikada nismo ni razmatrali.

Ovaj trening bit će inspirativan, praktičan, zabavan i pun energije. Pripremite se na transformaciju.

O predavaču

Dave Birss je na internetu poznat kao the creativity chap, autor, konzultant, predavač, edukator. Za sebe kaže da je opsjednut s kreativnošću, a ta opsesija nailazi svoj put do svega čime se bavi. Želi razbiti mitove vezane uz kreativni proces i usput pomoći ljudima da još više ovladaju svojim kreativnim sposobnostima, a kompanijama da ih koriste još efikasnije.

Nedavno je bio član žirija za digital u Cannesu gdje je pregledao stotine radova, odmah isključio mnoge, prodiskutirao par desetaka s kolegama iz žirija te popis sveo na svega 3 nagrađena.

Nakon što je godine proveo kao kreativac u advertisingu vodeći kreativne odjele velikih agencija poput Ogilvy, Poke i McCann Worldgroup, trenutno provodi vrijeme predajući po raznim konferencijama i zakopan u pisanje nekoliko knjiga i TV emisija.

Agenda

7. kolovoza

09:00 - 09:15

Prijava sudionika i jutarnja kava

09:15 - 10:45

Kako žiriji marketinških natjecanja rade? Koje kriterije zapravo koriste? Kako kolektiv dolazi do odluka? Učenje iz nagrađivanih radova i kako dobri i loši primjeri dovode do novih spoznaja.

10:45 - 11:00

Stanka za kavu

11:00 - 12:30

Dobro je učiti iz industrije, no potrebne su nam uistinu svježe ideje i pronalaženje inspiracije. Korisni savjeti za rad. Radni zadatak, podjela u grupe i brief.

12:30 - 13:30

Stanka za ručak

13:30 - 15:00

Rad na briefu i prezentacija najboljih rješenja. Mogućnosti za kreativnost. Zaključak. Pitanja i odgovori.

15:00

Kraj radionice

Priznanje za znanje

Polaznici ove radionice dobili su certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije na temu kreativnosti i inspiracije.

Lokacija

HURA / Bruketa&Žinić OM

Zavrtnica 17 (4. kat), Zagreb