7.3.2017.
Neil Perkin
Adaptive planning for agile business
predavač
prezentacija
sveukupna ocjena radionice
preporuka radionice
Zajašite digitalnog jednoroga!
Da strategija može i mora biti dinamična, a planiranje nelinearno, na primjerima iz prakse dokazao nam je Neil Perkin, stručnjak za primjenu i razumijevanje digitalnih i nadolazećih medijskih tehnologija u umreženom okruženju.
Svjedoci smo korjenite promjene u razini potrebne agilnosti marketinga i korporativnog poslovanja. No, što to zapravo znači u kontekstu strategije i planiranja u praksi te kako na poslovanje utječe, objasnio nam je tek Neil Perkin.
Kao poznati bloger, autor i osnivač konzultantske tvrtke Only Dead Fish, Neil uspješno navigira divljim digitalnim vodama. Na posljednjoj ovosezonskoj HOWtoWOW radionici polaznike je, kroz praksu, poučio sprint workingu, balansiranju vizije i postizanju organizacijskog momentuma.
Kad su preporuke u pitanju, naši akademci su složni! Neilovu radionicu apsolutno bi svi preporučili kolegama, a posebno je impresionirala pripremljenost predavača koji je ovu vrlo aktualnu temu iznio stručno i zanimljivo, s dobrim omjerom vježbi i teorije.
Ovom radionicom slavodobitno je zaključena 5. sezona HOWtoWOW akademije, a nama sad preostaje velik posao spremanja sljedeće, još bolje, još više wow sezone. Pratite nas i dalje, možda u program uključimo neku od tema koju ste baš vi zatražili!
O radionici
Na ovoj dinamičnoj radionici namijenjenoj iskusnim stratezima (bilo sa strane agencija ili oglašivača) učit ćemo o strategiji i nelinearnom planiranju. Polaznike će inspirirati, ali i informirati.
Svi smo svjedoci fundamentalne promjene u nivou potrebne agilnosti marketinga i korporativnog poslovanja u današnjem svepovezanom digitalnom okruženju. No, što to zapravo znači u kontekstu strategije i planninga u praksi te kako utječe na poslovanje, saznat ćemo na ovoj radionici.
Neil Perkin proći će neke od ključnih okvira razmišljanja i modela nužnih za agilno planiranje poput prirode digitalne disrupcije, horizontalnih inovacija i digitalnih jednoroga. Radionica će se dotaknuti nerazumnih potrošača i orijentacije oko kupca. U tom kontekstu bit će govora o prednostima iterativnog rada, ali i primjeni i dizajniranju user-centered principa. Sudionici će imati prilike otkriti što agilno poslovanje zaista podrazumijeva; što je prava prilagodljiva strategija, odnosno kako balansirati viziju i iteraciju, što je sprint working i kako pojačava organizacijski momentum, uz puno vježbe i grupnog rada.
O predavaču
Neil Perkin je poznati bloger, autor i osnivač konzultantske tvrtke Only Dead Fish koja se bavi strateškim savjetovanjem oko primjene i razumijevanja digitalnih i nadolazećih medijskih tehnologija s ciljem optimizacije efikasnosti u novom umreženom komunikacijskom okruženju. Radi s Googleom, Unileverom, BBC-em, Warner Brosom, The Financial Timesom, You Tubeom i drugim gigantima.
British Interactive Media Association dvije godine za redom proglasila ga je jednim od najutjecajnijih ljudi u čitavoj digitalnoj industriji Ujedinjenog Kraljevstva. Često ga zovu da predaje na teme poput digitalne transformacije, organizacijske agilnosti i digitalne strategije.
Između ostalog, glavni je govornik Google Squared programa, kurira globalni tromjesečni program Firestarters, također za Google te je partner think-tank udruženja s vodećim svjetskim misliocima i futuristima The Futures Agency.
Agenda
7. kolovoza
09:00 - 09:15
Prijava sudionika i jutarnja kava
09:15 - 10:45
Kontekst agilnog planiranja: priroda digitalne disrupcije, horizontalna inovacija i digitalni jednorozi, vježba
10:45 - 11:00
Stanka za kavu
11:00 - 12:30
Organizacije kojima je kupac u središtu: nerazumni potrošači, orjentacija na kupca, i dr.
12:30 - 13:30
Stanka za ručak
13:30 - 15:00
Agilno poslovanje: adaptivne strategije, sprint working, vježbe, organizacijska kultura i dr.
15:00
Kraj radionice
Priznanje za znanje
Polaznici ove radionice dobili su certifikat o završenoj edukaciji HURA-ine HOWtoWOW akademije o agilnom planiranju.
Explore other sessions
Nick Eagleton
Ideas, ideas, ideas
Dave Birss
Learning from award-winning work