25.2.2011.
Yonathan Dominitz
Brainstorming – kako “prodati” ideju unutar agencije/kreativnog tima
O predavaču
Yonathan Dominitz je profesionalni trener i voditelj kreativnih treninga namijenjenih reklamnim agencijama, medijima, marketinškim i komunikacijskim stručnjacima. Osnivač je agencije Mindcapes.
Dominitz je bivši direktor oglašavanja i kreativnog marketinškog treninga u SIT-u (Systematic Inventive Thinking) što je radio 7 godina. Danas radi kao konzultant i iskusni trener na radionicama i tečajevima domišljatog i inovativnog razmišljanja te kreativnog marketinga. Osim toga, osobno je vodio projekte u brojnim kompanijama i vodećim globalnim marketinškim agencijama među kojima su Leo Burnett, McCann-Erickson, BBDO, DDB, Y&R i drugi. U posljednje tri godine, koristeći alate kreativnog razmišljanja kojima ih je učio, radovi agencija čije je treninge vodio Dominitz osvojili su čak 15 Cannes Lion nagrada.
Bio je keynote predavač na brojnim međunarodnim konferencijama i kreativnim festivalima diljem svijeta. Ima više od 10 godina iskustva radeći na visokim pozicijama u marketinškoj industriji u Izraelu. Dodatno, prakticira i poučava Insight Meditation tečajeve i radionice.