13.6.2012.
Rajna Cuculić

Medijsko planiranje

4,72

Predavač

4,38

Prezentacija

4,52

Sveukupna ocjena radionice

100%

preporuka radionice

Medijsko planiranje

Rajna Cuculić uspješno je dovela našu hrabru planinarsku ekspediciju HOWtoWOW polaznika na sam vrhunac masiva podataka kojima se barata u procesu izrade medijskih planova. Novopečeni medijski planinari saznali su tako što im sve točno za izradu medijskog plana treba… baratalo se definicijama, konkretnim primjerima i konkretnim smjernicama, sve u cilju što detaljnijeg prikaza funkcioniranja stvarnog radnog procesa.

Da je Rajna Cuculić osoba koja vlada svojim područjem, polaznici su mogli naslutiti već iz impresivne biografije. Uživo, Rajna se pokazala i kao vrsna predavačica, pritom vrlo energična i usto zabavna te nimalo ne čudi što su joj polaznici na upitniku zadovoljstva radionicom zdušno redom zaokruživali same petice.

O predavaču

Rajna je članica uprave HURA-e gdje je posebno zadužena za medije. MediaCom tim vodi od 2005. godine. Kroz rad u ovoj internacionalnoj mreži svakodnevno se susreće s najnaprednijim procesima medijskog planiranja i zakupa medija. Svoju karijeru je započela u agenciji za istraživanje tržišta ACNielsen, gdje stječe dragocjeno iskustvo u razumijevanju ponašanja potrošača. U Unileveru kao regionalni komunikacijski manager proširuje segment istraživanja na medije.

Rad s najvećim globalnim oglašivačima i medijskim stručnjacima omogućuje joj da aktivno sudjeluje u napretku hrvatskog i regionalnog oglašavanja u segmentu strateškog medijskog planiranja.